úterý 6. listopadu 2012

Sýrová roláda podruhé

V neděli babičce u nás chutnalo. Zmínila se, že ve středu čeká návštěvu.  A že takovouhle dobrotu by si návštěva jistě ráda dala. Slovo dalo slovo.
Dopoledne jsem pracovala, až se ze mne kouřilo, skoro...
Lucka šla místo plavání domů.
Po práci jsem nakoupila. S nákupem jsem si přivezla i Janičku, aspoň na chvilku na kafíčko. Pak jela za smutnou kamarádkou Týnou.
A já se pustila do práce. Jeden kus sýrové rolády, tiramisu a tvarohové koláčky. Manžel naložil do auta a jel k babičce, aby " dorostenky" měly zítra dobrotu. Přeci jen má babča už léta a mě to nic neudělá, že jo.
Kolik obědů jsme u ní snědli, když byly holky malé, to už ani nespočítám...
Lucka mi vydatně pomáhala, stihla při tom i úkoly. Šikulka moje je to.

8 komentářů:

  1. Vy jste holky šikovný..trochu té babičce závidím:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. My ne, babička a dorostenky :). no tak jo, trochu zbylo i pro nás.

      Vymazat
  3. To je milé, tak to má být:-)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli milé, ale přišlo mi to normální...

      Vymazat
  4. To jsou dobroty, jste moc šikovné, už se taky těším, až budeme s Májou něco dobrého kutit - i když myslím, že spíš naučím péct Vojtu on je takovej buchtičkovej :o)
    Opatrujte se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobroty a hlavně rychle hotové. A klidně uč Vojtu. Nejstarší se mnou byla v kuchyni ráda a vaří a peče ráda do dnes a není jí to zatěžko.Je jí 23. Prostřední si málem ani chleba nenamaže, ale myslím, že to umí, jen nechce. Lucka je ještě malá a je prostě ráda se mnou. I vy se opatrujte.

      Vymazat