úterý 11. prosince 2012

Vánoční večírek

Sice jsem se snažila, abych měla dopoledne volněji, ale bohužel. Když jsem Lucku ve dvě odpoledne vyzvedávala ze školy, jela jsem rovnou z práce.
To by mi až tak nevadilo, ale čekala mne další povinnost.
Na dnešní večer naplánovalo vedení vánoční večírek v HočoPočo na Chvalské tvrzi. No v úterý, to sice moc nechápu, ale budiž. A neúčast se neomlouvá.
Takže ve čtyři vyrážím za hustého chumelení směr Praha. Cesta jindy trvající maximálně hodinu se protáhla skoro na dvojnásobek. Nicméně jsem dorazila v pořádku.
A když už jsem dorazila, tak ten čas musím využít. Popovídat si s lidi, které vídám málo a není na to čas. Takže tahle část byla taky povedená. A pak už jen cesta zpět.
Dobrodruhů, kteří jedou o půlnoci neprotaženými a neupravenými cestami přes Lysou ( jedna kolegyně by se asi nedostala domů) a pak Mladou Bolesla a dál k nám do těch našich končin jsem moc nepotkala.
Sněhu na silnicích ( aspoň u nás) tak 10 cm a víc. V jednu v noci jsem šťastně dorazila domů. Sama se sebou nadmíru spokojená, že sem to dala.

1 komentář: