pondělí 14. ledna 2013

Chumelí se chumelí

Na ráno proběhla hrozná organizace jak, kdo a kdy, abych stihla včas odjet. Když má jako chumelit. Ráno sníh nikde, sucho, naprosto pohodová cesta a já v práci dost brzo.
Jenže jen jsem za sebou zavřela dveře do práce začalo sypat. A sněžilo celé dopoledne. Aespoň, že v práci byl klídek.
Odpoledne se mi ani těch 80km zpátky nechtělo jet. Dala jsem to, ale když jsem dorazila domů, tak se mi ulevilo.
Janičky záda  se nelepší a nezbylo jí nic jiného, než zůstat doma na neschopence.
Po příjezdu domů jsem šla vyvenčit Viki. Sníh má ráda, tak jsem ji chtěla dopřát svobody a nechala ji polítat. A jak jinak potvora jedna chlupatá, zase toho využila a zdrhla. Naštěstí ne daleko a brzo se vrátila. No, vrátila, musela jsem pro ní a pak ke mě přiběhla, tak aspoň, že tak.
A taky jsem dostala ještě jednu růži ( asi se fakt snaží polepšit ) a k němu zvoneček. Na ten prý mám zvonit, když bude něco v nepořádku. Tak jen aby nezvonil pořád. Snad ne.

4 komentáře: