úterý 22. ledna 2013

Kadeřnice

byla dnes v plánu. Já i Lucka. když už máme jít na ten ples.
Padlo definitivní rozhodnutí, že Jana nejde. Není zdravotně natolik v pořádku, aby šla pracovat, tudíž nemůže jít plesat. Mrzí nás to, ale zdraví je přednější. A to i s ohledem na další rozhodnutí.
A to, že s Dankem budou cestovat. A to už brzo a daleko.
Snad se jim cesta povede a já se strachy nezblázním. Moc bych jim přála hladký průběh a spoustu zážitků.
Protože kdy, když ne teď, že jo. Mladí, svobodní, bez závazků. Docela jim závidím.
Na plánovanou kadeřnici nakonec taky došlo. Docela se to povedlo.
Došlo i na domácí operaci kuřího oka, či bradavice, či co to má Lucka na noze, ale ta se nepovedla. Budeme se muset obrátit na odborníky, jenže nevím, kde je najít.
Tady u nás mám pocit, že v tomto směru fakt ne.
A taky jsem slíbila Lucce rukavičky k plesovým šatům, tak se jdu pokusit něco spáchat. Uvidíme jak jsem kreativní.

3 komentáře:

  1. Jsem zvědavá na tu dálavu a přeji šťastnou cestu! No a prosím si fotku od kadeřnice!

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky, poděl se - že by někam na druhý konec světa? A foto - určitě.

    Na bradavici nám zabralo negativní myšlení, každý večer připomínat, že ji tam nechce a že až zmizí - dostane to vytoužené hasičské auto - do týdne zčernala a zmizela. Předtím jsme zkoušeli kde co. Za zkoušku to stojí, ne?

    OdpovědětVymazat
  3. Emily: Mizíme na skoro dva měsíce do Peru :)
    Janička

    OdpovědětVymazat