pátek 11. ledna 2013

Tak jsem se snažila

včera nějak tu pomalu nastupující nenáladu přebýt tím, že jsem si vše zaznamenala pozitivně.
Na dnešní dopoledne to ještě nějak vydrželo. Práce v klidu.
Na odpoledne se dohodla Lucka, která už byla zase ve škole, se Šárkou, že se dlouho neviděly a že bude odpoledne tam. Budiž. Jen mi pak telefonem oznámily, že Lucka u kamarádky přespává. Taky dobře. Budeme mít s mužem výročí a pořád jsme plánovali, kdy si někam zajít. Prostor se nabídl sám.
Po nezbytných nákupech a domácím kafi, ke kterému jsem dostala hezkou kytku, jsme jeli volit.


 K tomu jsme měli v plánu ještě návštěvu obchodu s televizemi. Ta naše dosluhuje a teď se v krámku objevila nějaká v akci. Jeli jsme se jen podívat, posoudit,zvážit zda ano, či ne. Nebudu vás napínat je doma, ale radost z ní nemám. Po jejím zaplacení se totiž z muže stal mimozemšťan a nic jiného neviděl a neslyšel.
Co vám budu povídat naštval mě. Po několika letech volný večer bez dětí, bez starostí kdo pohlídá, nebo že už bychom se měli vrátit, výročí za dva dny....A on jen zapojoval a odpojoval kabely a ladil programy.... Chápu jeho technické srdce, ale myslím, že v tomhle případě by to do rána vydrželo.
Ta stará pořád ještě funguje.

22 komentářů:

  1. Přede všemi se omlouvám svojí ženě, nebyl jsem mimozemšťan ale obyčejný blbec, který si myslí, že všichni mají radost z jeho hraček a přes stromy nevidí les. Budu se snažit, aby mně podobné zatmění nepotkalo a dělal radost taky druhým a ne jen sobě.
    taťka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omluva se přijímá :)

      Vymazat
    2. čili je taky amnestován :-)

      Příhoda je dost ze života... jakobych už něco z podobného soudku zažila! :-)) ach ti technikové... ;-) Ale ta omluva... hmmmm :-))

      Vymazat
    3. Amnestován, no to je dobrý...

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je, ale trochu opožděně, mohlo to být krásný hned :)

      Vymazat
  3. Tééééda! Klobouk dolů! To se cení!

    OdpovědětVymazat
  4. Je supr, ze si to tatka uvedomil, nevadi, ze pozdeji, ale aspon o tom premyslel a k necemu dosel. Zvedam palec nahoru. Tohle vsichni nedovedou. Je videt, ze Vas ma rad.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale já vím, že má, jen nastalá situace vyhrotila emoce o které jsem nestála...

      Vymazat
  5. U nás stejný scénář vloni.... při koupi nové telky mužíkovi zablikaly očička a celý večer jsem o něm nevěděla:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko mě by to nevadilo i kdybych o něm nevěděla celý den, ale tenhle večer mě to fakt naštvalo.

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Ano Lucko, dneska (neděle) už se zase smějeme

      Vymazat
  7. Ivo, budiž ti útěchou, že můj muž by se zachoval naprosto stejně (myslím s televizí). Omluvy, natož veřejné, bych se ale rozhodně nedočkala. Můj muž blog ostentativně ignoruje, nikdy do něj ani nenahlédl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím, mám doma úplně stejného hračičku, takže soucítím, chápu. (Teď zrovna ladí jakousi meteostanici a je smutný, že to nejde připojit k počítači, aby mu sbírala data. No jo, no.

      Vymazat
  8. Jeje, nejdříve velká gratulace k výročí a ještě větší manželovi k odvaze omluvu takhle veřejně napsat!
    Za to si ho ceň, chybu udělá kdekdo, ale omluvit se, už umí jen málokdo a to takhle přímo.
    Můj manžel by to udělal oklikou a tak, aby to vypadalo jako vtip. Já se s tím naučila žít a vím, že z něj víc nedostanu. Hold manželství je o toleranci.
    Takže ještě jednou gratuluji!!!



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Silvi o toleranci, o velké toleranci. Za gratulaci děkuji.

      Vymazat
  9. Téda to je frajer! Já mu rozumím, u nás bych zapojovala a ladila já, hihi. Tak velké gratulace k výročí vám oběma!Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo frajer ? Tak on z toho snad nakonec vyjde jako vítěz. Nasype si popel na hlavu a on bude pan dokonalý a já ta špatná, co ho nenechá si pohrát nééééééééééé

      Vymazat
  10. Já se ho ještě musím trochu zastat, protože to mám podobně :-D. Jak mám nějakou novou hračku, tak mě zbytek moc nezajímá a jsem schopná "dopadnout" stejně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru ! Já si tady stěžuju, ty máš být na mé straně :) Ale jo, já to taky chápu, jen mi to prostě ten pátek bylo líto.

      Vymazat