středa 13. února 2013

Malá hádanka

Schválně jestli někdo pozná ( a mohl by), na jakém představení jsem to dneska s mužem byli?
Napoví jeden rychlocvak mobilem na úplném závěru večera.


A Janičko, ty se neopovažuj psát :) .  Bohdanka pozdravuje, byla taky.

Jinak nevím co si myslet. Minulý týden v práci , odpusťte mi ten výraz, ale hnus. Dneska pohoda.
Možná to bylo tím, že s námi navíc byla mladičká kolegyně, možná, že nebylo tolik klientů, možná, že jsme zavítali do místního domova pro seniory, kde si člověk uvědomí, jak je všechno pomíjivé. Opravdu nevím.

Lucka je neskutečná šikulka, zvládla hudebku, keramiku a díky naší kultuře byla večer sama doma.

A kyž jsem dala publikovat, tak jsem zjistila, že tohle je můj 800 příspěvek. Nikdy bych nevěřila, že něco takového dokážu a pořád mě to baví.

14 komentářů:

  1. Skoro se chce říct natěrač :o)

    No a když už mám třeba pocit, že jsem v slepé uličce a není o čem ...tak zalistuji pozpátku a hned mám chuť pokračovat .o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natěrač to není, milá paní :) A zrovna u tebe jsem myslel, že to dáš, neb znáš :)

      Vymazat
    2. neznám nic, jsem štará šena :oD

      Vymazat
    3. Lydie, kdo tě nezná, možná by uveřil, já vím, že štará šena vypadá jinak. Ty umíš pobavit :-)))

      Vymazat
    4. štará šena v divadle trvale bydlící-nevymlouvat se- a odpovědět!- štaré jsme Fšechny! ..a nevadí nám to ;-)

      Vymazat
  2. Natěrač mě napadl také :-D. A gratuluji k tak krásnému číslu!

    OdpovědětVymazat
  3. Tipnu si, Shirley Valentine ?! Viděla jsem a byla jsem neskonale okouzlená výkonem Simony Stašové.
    A též gratuluji k 800tému příspěvku, to já nikdy nedám.
    Hezký den! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to napadlo, pán uklízí ten písek:-) Gratuluju ke krásně kulatému příspěvku!

      Vymazat
  4. Taky jsem se pobavila, nejen představením a chtěla bych být straá šena jako ty Lyduško :)

    OdpovědětVymazat
  5. Radka vyhrává první cenu ! Ano ano Ali, při představení se fotit nesmí, ale o úklidu nepadlo ani slovo. Bavila jsem se nejen já, ale i můj muž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...fotit se nesmí, ještě by měli před představením zakázat šustit pytlíkama od bombonů a hlasitě komentovat scény a herce

      Vymazat
    2. tak musím říct, že u nás se nešustilo, nekomentovalo, sledovalo, reagovalo, tleskalo, na závěr ve stoje, byla to bomba. Dokonce i Stašová byla několikrát nucena k nádechu jak jsme reagovali, myslím, že i toho herce to pak těší...

      Vymazat
    3. jo to u nás taky ale ještě stíhaj konzumovat a kecat

      Vymazat