pondělí 18. února 2013

S úsměvem

jsem dnes jela do Lysé. Důvodem byl jiný kolega, který je taky "jen zaměstnanec", tudíž jsem věděla, že nebudu muset řešit neřešitelné. Klientů tak akorát.
A tolik obáváná (oním kolegou, já už jsem zvyklá) návštěva za doprovodu vězeňské služby proběhla taky naprosto v klidu. Jen 10 lidí v jedné malé místnosti je trochu hodně.
Ještě jsem trochu poklidila, protože už jsem se na to nemohla koukat.
Lucku jsem si vyzvedla opět u Šárky.
Navečer psala Jana, že potřebuje vymyslet masku do masopustního průvodu. Znalec namítne, že už je období půstu, ale ve vesnici, kde Jana nyní pobývá to holt nějak nestihli, no.
Jenže co tak na rychlo vymyslet, že. Něco nás napadlo, tak uvidíme, jak dopadne realizace.
Večer ještě s Luckou probíráme dějepis. Některé věty o státnících v dávných dobách, jako kdyby psal někdo o těch současných. Historie se holt opakuje.

1 komentář: