čtvrtek 14. února 2013

Valentýn

nezačal úplně ideálně. Lucka se probudila s bolením bříška. A protože tohle bolení se v poslední době občas opakuje, vyrazily jsme na poradu k paní doktorce. Teda dost se divily, když nás tam viděly. Fakt jsme tam skoro rok nebyly a tenkrát to bylo taky s břichem.
Prý je tady u nás taková nějaká divná viroza, troch bolí krk (Lucku třeba včera), trochu břicho, trochu únava. Prostě je člověk takovej nijakej. Tak jo. Dnes a zítra doma, nějaké tabletky na uklidnění bříška, klid. Snad to pomůže. Jen bohužel je zase sama doma. musím do práce.
Dopoledne svítilo sluníčko a já se těšila, jak se půjdu projít. Jenže než jsem dorazila domů, tak už zase zamračeno. Nějak na mne padla zátěž posledních a nějak jsem odpadla.
Valentýna jako takového neslavíme. Nicméně můj hodný muž mi kytičku přivezl.


1 komentář:

  1. Ať je Lucce brzo lépe, taky jsem slyšela, že to tady řádí, jen teda doufám, že ted, když máme jarní prázdniny, že se všichni vyléčili a do škol půjdou zdraví.
    A kytička potěší vždy a navíc tulipánů!

    OdpovědětVymazat