pondělí 11. února 2013

Zakoupeno

v Lidlu v akci minulý týden. Já vím, že spousta z vás je má a používá, že to není žádná novinka. Ale já z toho měla radost, hlavně asi z té barvy formiček samozřejmě.
Včera vyzkoušeno, dnes už takměř nejsou.






A aby toho nebylo málo, tak ještě pár koláčů. Předpis na ně je z loňska od Wlčice. Taky už skoro nejsou.


A protože i dnes jsem byla na cestách, tak cestou domů jsem se stavila nakoupit, kde jinde než v Lidlu. Formičky silikonové krásně červené ještě měli a tak jsem si pro včerejší velký úspěch ještě jednu sadu koupila.
Tvořící odpoledne se u Šárky nekonalo a Lucka šla sama domů. Šikulka.
Odpoledne se tudy prohnala Jana, chudák, musela dát uspat další potkanici. Dlouho se nezdržela, měla domluvené kafe s kamarádkou, která ji k nám doprovodila. Tak holky vyfasovaly něco ke kafi. A já odešla k jedné dobré duši na čaj. To jsem potřebovala. Probraly jsme novinky posledních dnů, zjistily, že všude je něco a bylo nám moc dobře.

11 komentářů:

  1. Krásně ty formičky fungují, šikulka. A hlavně, že je líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jestli líp, ale líp to snáším a dle tvé rady to hrnu před sebou :) Nebo spíš odsouvám někam dál a do starn, kde se ty hromady pomalu rozplynou. Nějak bylo, nějak bude.

      Vymazat
  2. Ivo, dobrá volba. Já je koupila kdysi v Tchibu a oceňuji tu skladnost. Žádný další plech ani potřeba vymazávání a pod. Vkládám někdy do nich ...přece jen i papírové košíčky, když dělám borůvkové nebo jiné s ovocem. Přeji příjemné chvíle nejen u pečení :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky je mám, jen jsem je ještě nestačila vyzkoušet.... supr že je vidím v akci:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to si musím půjčit a vyzkoušet :) Janička.

    OdpovědětVymazat
  5. Také je mám z Tchiba a nemůžu si je vynachválit. Vzhledem k oblibě muffinů u nás jsou pořád v oběhu. Koláče vypadají úžasně, měla bych je také vyzkoušet. Věřím, že jsi vše úspěšně odhrnula a teď už bude jen líp!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obliba muffinů, tak prosím nějaký osvědčený recept. Třeba do e- mailu. Děkuji :)

      Vymazat
    2. Dám to dohromady a pošlu!

      Vymazat
    3. Ivo dělávám i slané...fantazii se meze nekladou .o)

      Vymazat