pondělí 1. dubna 2013

Apríl

vyšel na dnešek.
Koledníky jsme nečekali. Bydlíme trochu stranou a mládež je líná. Oběhnout sídliště a mám svý jistý.
Za Janou už dávno nikdo nechodí, když s námi nebydlí.
Za Péťou občas někdo přišel, ale žádný nával.
Za Luckou nikdo.
O to víc nás potěšilo, že na VIP seznamu jsme se ocitli u jednoho z kamarádů Péti. Už několik let mu to vyšlo, že k nám přicházel na velikonoční pondělí těsně před obědem, poobědval a šel dál. Vlastně tradice.
 Letos už jsem nečekala, že by dorazil, neb Péťa nebyla doma a on to věděl. Bylo po jedenácté hodině. Dorazil i s dvěma kamarády, koledovali, jídlo dostali a jeli dál. Kluci děkujem, bylo to prima, aspoň někdo se u nás stavil.
Jinak tady byl absolutní klid. Možná až moc. Ale je fakt, že choroba ustupuje a je nám mnohem líp.
 Jo, a ten apríl ? Občas se podívám na web kamery na horách, jak to tam vypadá. Dneska jsem se pobavila pohledem na Sněžku. Všimněte si data, opravdu je to stažené z dnešní web kamery.
A jen dodám, už aby to takhle opravdu bylo.


6 komentářů:

  1. A ta fotka je aprílová nebo je to opravdu? Já už fakt nevím :-D. Ale když jsem viděla sněhové iglu, které postavily dcerky kamarádky, tak mi to připadá poměrně neskutečné..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právěže apríl a přišlo mi to fakt vtipný, nejdřív jsem na to koukala jak blázen a pak mi to došlo :) Krkonoše maj tolik sněhu, že tam bude ještě v červenci.

      Vymazat
  2. To je kjutej vtip (jak by řekla Majda). Nerada bych jezdila na běžkách ještě v květnu (nic proti běžkám).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kjutej možná, ale mě to kupodivu pobavilo. I to jak jsem nejdřív zírala na monitor a nechápala a až pak mi došlo, že je apríl.

      Vymazat
  3. Teda, to je mazec!!!! Ještě, že jsem se nedívala já v ten den:-D My se tu/v obci u Ostravy/ sněhem prokopávali a tam sluníčko a teplo jo? :-)

    OdpovědětVymazat