sobota 13. dubna 2013

Předčasná oslava

Příští týden oslavím takové trochu kulaté narozeniny. Brr. Hned po nich odjíždí Jana na dva měsíce mimo naši republiku. Jelikož příští týden už bude mít cestovní horečku, dohodli jsme se všichni, že se sejdeme již tento víkend.
Nejsem slavící tip. Ale jednou za čas neuškodí, když se pěkně v klidu sejdeme, pojíme, popovídáme.
Proto jsem na dnešní poledne zamluvila stůl v jedné hospůdce v blízkém městečku.
Nikdy jsme tu nebyli, ač je to v okolí docela vyhlášené. 



Když u horkých kamenů, tak tedy horké kameny. Dali jsme si je všichni. A nelitoval nikdo.
Byla to fakt velká dobrota, a taky velká porce. Někteří zvládli i polévku a dezert. Vše výborné.


Byla to opravdu dobrá volba. A od svého muže jsem dostala dárek. Zážitek, překvapil, a to tak, že velmi.
A udělal mi radost velkou. Ale zatím neprozradím, co jsem dostala. Jednou o tom tady taky napíšu.


Následující fotky bych nazvala: Urči věkový rozdíl :)!



Jsem ráda, že si holky tak rozumí i přesto, že věkově jsou fakt daleko od sebe.
Péťa s námi byla taky, ale nerada se fotí.
Po obědě jsme se stavili v místní, taktéž vyhlášené, cukrárně pro něco ke kafíčku.
Dort jménem Lesní pohoda.


 Z oběda jsme totiž jeli k dočasnému působišti naší Jany. Do místa, kde přebývá se svým přítelem.


 Tady se nám podařilo vyfotit i Péťu a myslím, že jí to moc sluší. možná se na mě bude zlobit, že jí sem dávám, ale když mám ty narozeniny....


 A jelikož tam přijela i přítelova velká rodina, bylo to veselé, příjemné odpoledne. I některé děti se mnou kamarádily.
Na fotkách je slunečno, ale zažili jsme dnes i bouřku a silné krupobití.


 A jelikož i bloger má být na blogu občas vidět, tak tady mě máte s nejmladším členem dnešní sešlosti.


Navečer jsme se rozjeli do svých domovů. Já ještě odvezla Janu ke kamarádce. Jedou prý zítra do ZOO.

2 komentáře:

  1. Ivi, děkuji za návštěvu na blogu :) Přeju ti vše nejlepší k narozeninám, hodně zdravíčka, splněné sny a hlavně pohodu a radost.
    Hospůdka vypadá krásně, je vidět, že jste si to užili, dort bych si dala taky, mňam a napínáš mě s tím dárkem :)
    A mimochodem na fotce ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pěkné holky. Vše nejlepší.

    OdpovědětVymazat