středa 10. dubna 2013

Radůza

Zážitek, nejen dnešního dne. Kdo zná pochopí, kdo nezná, musí zažít.
O téhle skvělé  "babě" jsem se dozvěděla ani nevím jak.
 A tak když jsem zjistila, že na našem maloměstě chystá koncert, neváhala jsem ani minutu. Tentokrát jsem nešla s mužem, ale vzala jsem Lucku. Navíc jsme měly koupené lístky s Janou. Takže skoro rodinná akce.
Užily jsme si to a moc.
Skvělá byla nejen Radůza, která sama krom tradičního akordeonu hraje na klavír, kytaru, foukací harmoniku a raritní mollové dudy, ale i její doprovodná kapela ve složení Josef Štěpánek (el.kytara, steel kytara), Jan Cidlinský (basová kytara, kontrabas, housle) a David Landštof (bicí nástroje).
Ještě takovou malou vsuvku. Jan Cidlinský je synem Dalibora a Zuzany C., kteří v 80tých letech tvořili folkovou skupinu Duo CIS .
Víc asi psát netřeba. A vlastně bych se opakovala, protože před nedávnem měla podobný zážitek Wlčice a tam je toho napsáno dost. Vlastně i na její doporučení jsme zakoupily pohádky na CD.
Takže program na zítra je jasný.

8 komentářů:

  1. Radůza je super a ty texty !!! snad se nám také povede živáček :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní :) Super zážitek před odjezdem. Janička.

    OdpovědětVymazat
  3. můžeš si ho dát v květnu k narozeninám v mém "oblíbeném" Kalichu ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. -aha -nějak se to nenavázalo na vlákno- odpověď je pro Aranel ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Radůza je báječná ženská! To jste měli krásnou akci..

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo,
    taky jsem byla asi na stejném koncertě ve stejný den ve stejném maloměstě :-)
    S naší Haničkou (9let) a ještě z toho žiju... Radůza je neskutečná ženská, ten rozsah -hlasový, nástrojový, pohybový... no nádhera.
    Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, písni mi prosím na mejl iva.dan@seznam.cz nějaký kontakt na tebe.Dík Iva

      Vymazat