úterý 30. dubna 2013

Zase jedno datum

který popravdě nemusím. Ať je venku jak chce musíte se sdružovat, radovat, pálit ohně, atd., atd.
Ne, nemusíme, obvzláště když máme doma dítko po operaci a venku je asi 10 stupňů. Tůdle, nic nebude.
Jo, až bude venku hezky teploučko, proč ne.
Dopoledne v práci jsem dodělala s hrůzou co jsem potřebovala. Ale vůbec mi to nešlo.
Počkala jsem na taťku, vyzvedli jsme Lucku a hurá domů.
Péťa měla poslední zvonění, ale vůbec jsem ji neviděla. Jejich organizaci jsem moc nepochopila, v poledne volala, že je po všem. Tak aspoň, že jsem si včera udělala ten rychlý cvak kostýmu.
Snad už taky dostala závěrečné vysvědčení, ale taky nevím. Snad se dozvím. jediné, co vím, je to, že k maturitě může. Uff.
Po noční komunikaci s Janou - ve dvě v noci mi pípla sms, a honem na FB probrat jak se mají ( sláva info technologiím) jsem nějaká unavená. Důležité je, že jsou v pořádku na místě a naprosto spokojeni.

Žádné komentáře:

Okomentovat