pátek 3. května 2013

Den druhý maturitní

Dopoledne nás zase vzala sousedka. Dnes by měl dorazit poslední náhradní díl a auto snad pojede.
Dopoledne v práci se značně protáhlo. Jednak vypadla středa  a jednak přijel asi nejmilejší kolega.
A ten jak známo je velmi, velmi pečlivý. Což mám ráda a vlastně mi nevadí, že místo do 12 jsme pracovali do 14:15.
Pak ještě úklid v práci a nákup na so+ne. Rychle domů, zkulturnit se, sbalit si nutné věci a splnit si jeden ze svých narozeninových plánů. Víc neprozradím, dnes byla první část, ještě to bude mít pokračování a poté třeba zveřejním.
Maturita - dnes na programu jazyk český. Test a sloh. Zpočátku to vypadalo na průšvih, ale po prvotním uklidnění to vypadá, že jo, že to projde. Teda já to tvrdím pořád, že to dá....prostě jí věřím. Když měla na závěrečném vysvědčení jen dvě 3, tak to je přeci velký předpoklad, že jo.
Zítra přijde na oběd, maturantka moje. To jsem moc ráda.
V zámoří vše OK.
Jo, a auto jede, hurá, hurá, hurá !!!

12 komentářů:

  1. Tu maturu nezávidím, ale myslím že to vyjde:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musí to vyjít, je šikovná, připravuje se, bylo by to nespravedlivé, kdyby ne....

      Vymazat
  2. Maturantce moc držím palce!!!

    OdpovědětVymazat
  3. I já držím maturantce všechny palce, jsou to nervy, obzvlášť když je to takhle po kouskách.
    A napínáš mě, potvůrko... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali já nenapínám, tak to je. Nejdřív písemky, pak dlouho nic, pak výsledky, pak ústní. Po tom ještě budou následovat přijímačky na VŠ. Neučí se špatně, ale na přijetí bez zkoušek nemá průměr.

      Vymazat
  4. Držíííme palce!!! A super, že auto jede, taky si nedovedu představit, být bez auta,...:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Silvi, jo byl to bez auta krušný týden :). Ne dalo se to vydržet, ale jak je člověk zvyklej.....Zase jsem měla mnohem víc pohybu. Všechno zlý je pro něco dobrý.

      Vymazat
  5. Ivi, já bych si asi musela vzít dovolenou:-D Ráno sice vozí manžel děti do škol, pokud není tam u Vás, ale odpoledne bych busem nestihla pro ně dojet, převézt na tréningy a zase do půlnoci s nimi dojet domů:-D Třeba snad brzo časem, už se bez auta obejdu a budeme mít vše po ruce:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi tajemná, muž tam u nás, to jedzí do našeho kraje? Tak šup kněmu a jedu taky. Vím, není to tak jednoduché.
      Třeba snad brzo časem - další záhady :)Přeju ať vyjde vše, co plánujete.
      Jinak já se bez auta vlastně obejdu, všechno jde u nás zatím zorganizovat, ale s autem je to mnohem rychlejší, jednodušší a hlavně pohodlnější.

      Vymazat
  6. Ivi, manžel pracuje pro fa, která mí sídlo v Poděbradech, jezdí tam jednou za měsíc min, občas i na noc.
    A my jelikož to "doma" nějak nezvládáme s babičkou a jejím přítelem, hledáme byt. Ale to tady nebudu rozepisovat, už se nám to rýsuje:-D Tak proto možná budu mít už auto jen na výlety a nákupy:-) To víš, musím být tajemná, ze tří dětí o tom ví jen jeden :-) Navíc i babička občas nakukuje na blog, tak tady snad ne, i když my ji to řekli několikrát, myslím, že tomu nevěří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi já nechtěla, aby ses rozepisovala, ale díky za důvěru, jinak máme FB, do zpráv nikdo nevleze. Jo, rodinné vztahy....

      Vymazat