pátek 24. května 2013

Práce, rovnátka a boty

Jak to souvisí ? Asi nijak, jen vše bylo v jeden den.
Ráno jsem si svojí bezbřehou inteligencí docela zavařila . Objednala jsem si tři klienty na dobu, kdy jsem schopná stihnout maximálně dva. No, ale kupodivu vše šlo hladce a já to dala. Když přijel mladý kolega, měla jsem hotovo. Lidí bylo dost, skončili jsme o trochu později.
Honem pro Lucku a na kontrolu na ortodoncii. Vůbec jsme nemuseli pospíchat. Jelikož zuby rostou mnohem pomaleji než je obvyklé, tak prý nic, kontrola v únoru.
Ještě jsme se stavili v obuvi, koupili Lucce dvoje botky ( děravé botasky a pantofle do školy), což považuji za obr úspěch s její hubenou nohou velikosti 35-36.
Cestou domů jsme vyzvedly Šárku a jelikož její mamce není moc dobře, dohodly jsme se, že zůstane přes noc. Holky jsou spolu neskutečně hodné.
Premieru měl nový sporák, holky chtěly špagety a potřebovala jsem si připravit oběd na zítra. Je to změna, ale asi to půjde.

2 komentáře:

  1. Nový sporák je rozhodně změna k lepšímu. I když, kdyby k tomu byl nějaký ten kuchtík, byla by změna dokonalá :D
    S botami jsem si vzpomněla na tebe včera ve Fashion Areně, myslím, že by jste vybrali

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi hodná, že na nás myslíš, jen je to trochu z ruky :).

      Vymazat