úterý 7. května 2013

Přívalové deště

se nám vyhnuly. Ale taky nějak pánové, co mají pracovat.
Jako nevím, na co čekaj. Až začne opravdu pršet?
Sice sprchlo, ale myslím, že by se něco dělat dalo. No nic, já to nedomlouvala.
Lucka ve škole, do večera potom u Šárky.
Já polykám žabky.
Péťa psala poslední maturitní písemku, prý dobrý.
Jo, a musím se pochlubit. Nejdřív přiznat. Nerada couvám s autem. Moc mi to nejde.
A včera se mi podařilo zacouvat ze silnice na naši příjezdovou cestu. Já vím, že to není nic extra, ale já z toho měla velkou radost.

6 komentářů:

  1. milá Ivo, po nějaké době mlčení zdravím :),,, tohle může pochopit jen ženská. Jsem snad dobrá řidička, jezdím dlouho, každý den,daleko i blízko... ale za dobré .-) couvání, se taky umím pochválit. Můj manžel mi říkal--- když nemusíš, tak necouvej-- a věru i na to jsem si párkrát vzpomněla, když jsem se dostala do prekerních situací. Dobrým řidičkám ZDAR. zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nazdar, jsem ráda, že ses ozvala, i když po dlouhé době. Taky když nemusím, tak necouvám.

      Vymazat
  2. Ano, ano, to si rozhodně zaslouží pochvalu!

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. I tobě Ajko díky, já věděla, že pro tohle budete mít pochopení :)

      Vymazat