pátek 10. května 2013

Změna ?

Tak nevím, včera mi bylo vyloženě zle, že by změnou počasí?
Nicméně ráno jsem vyrazila do pracovního procesu. Opět s mladou, zase jinou, ale neméně šikovnou kolegyní. Klientů díky volné středě zase trochu víc. Místo ve 12 jsme končily v 13:30.
Asi v 11 hodin telefon ze školy. Lucku bolí hlava, přijeďte si pro ní. No, to lehko řekne, že jo...
Ještěže máme hodnou sousedku na mateřské. A ještěže to dítě moje milovaný je tak samostaný, že mu stačí pokyny po telefonu a zvládá to sama doma. Po tabletě dětského Nurofenu se stav lepší.
Tak nevím, změna počasí, nebo nějaká bolehlavová viroza? Včera já, dnes Lucka.
Na odpoledne byla domluvena návštěva rodné hroudy. O tom, že vztahy nejsou vzorné, jsem už zmiňovala.
Kupodivu tentokrát mám pozitivní dojem. Trochu hlodá červíček opatrnosti, zda za tím nevězí něco jiného, ale budu věřit....
Ke spokojenosti přispělo i to, že jsem po dlouhém čase zase viděla pohromadě všechny svoje neteře.
Ta nejstarší (světlovlasá) oslaví za dva dny 25 narozeniny.


Ta nejmladší v létě druhé. Ale je hrozně šikovná. Sama se nají lžičkou. A co mne teda udivilo, že rozená barvy. To jsem docela koukala.


Jen to počasí mě trochu štve, ale to asi kdekoho.
PS: Mravenci dnes nenalezeni.

3 komentáře:

  1. Je šikulka, když už rozezná barvy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo já nejsem omdlívací typ, ale čt 9 to se mnou málem šlehlo. Za mnou naštěstí stěna. Myslela jsem, že jsem sama :). Doufám, že červíček se nedohlodá k ničemu...podle fotek vypadáte moc spokojeně!

    OdpovědětVymazat
  3. Musí být v ovzduší něco zvláštního,ráno jsem se probudila s oparem(naštěstí teda není moc vidět,ale podle umístění vydrží asi dlouho).Naposledy,snad i poprvé, jsem opar měla v dubnu 1986 po výbuchu Černobylu.Asi mě něco rozhodilo,zřejmě to byl můj muž,kterého počasí taky deptá a já pak vybuchuji.Mravenci lezou v kuchyni i na Moravě a taky na jihu Itálie,jak se mně doneslo z ověřených zdroju. A navíc prší a prší a prší...Mějte hezký víkend Alena

    OdpovědětVymazat