pondělí 24. června 2013

A spali a spali a spali...

Tak nějak to dnes vypadalo. Dopoledne jsem sice s přehledem zvládla pracovní proces.
Lucka měla dnes kino místo školy a přišla za mnou do práce. K obědu byla palačinka v oblíbené kavárně. Drobné nákupy a domů.
Už od rána jsem cítila nesmírnou únavu. Tyhle teplotní přechody špatně snáším.
Překvapivě jsem zvládla minulý horký týden, dokonce se cvičením, ale dnešní studená fronta mne položila.
A to doslova. Doma jsem si lehla a spala. Navečer jsem se trochu probrala abych za chvíli zase pokračovala ve spánku.
A světe div se, hromada žehlení, kterou jsem dnes měla v plánu, tak ta nezmizela.

2 komentáře:

  1. To mě ta studená fronta spíš vzpružila:-)
    A o žehlení mi ani nemluv ....

    OdpovědětVymazat
  2. Vidím, že ani u vás se zázraky nekonají a prádlo nemizí srovnané v komíncích, viď :-). Je vidět, že jsi potřebovala pořádný odpočinek.

    OdpovědětVymazat