pátek 19. července 2013

Další návštěva

Na dnešek byla v plánu návštěva další milé osoby.
O vysvědčení jsme byly s holkama předat kytičku paní asistentce, která byla nemocná. Na té návštěvě jsme si donluvily další. Holky se těšily, já se těšila. Tahle žena, ač si prožila svoje, neztrácí optimismus a srší dobrou náladou a to se hodí vždycky..
A tak jsme po obědě vyrazily. A přibraly jsme i Šárčinu mamku.
Paní asistentka má taky spoustu energie a nápadů. Jeden, zatím tajný by ráda brzo uskutečnila.
A tak nám alespoň ukázala místo konání.


 Její muž je šikula a postavil chatku, kouzelnou. My dnes měly tu čest na tomhle úžasném místě posedět, popovídat...

Odpoledne uběhlo jako voda. Holky viděly malinkaté králíčky, pochodily si po lese, prostě to bylo moc fajn.


No a aby nebylo všechno tak moc pozitivní, tak jsem dnes dopoledne byla s Viki na veterině. Když jsme byly na dovolené, tak se jí jeden z pahýlků, co má místo drápků natrhl. Vypadalo to, že se to zhojí samo, ale včera večer mne vítala poněkud bouřlivěji. A pahýlek se utrhl znovu. Bylo mi jasné, že se tohle už se nezhojí. Vlastně jsem jela k vetovi s jasným cýlem. Pahýl odstranit. Naprosto se mnou souhlasil. Jen jsem ji chytla okolo kru, doktor trhl a bylo to. Takže teď má zavázanou tlapku. Ale bere to docela v pohodě. Ani se na mne nezlobí. Běhá i se zavázanou tlapkou, žrala, tak myslím, že to bude dobré.

Žádné komentáře:

Okomentovat