úterý 2. července 2013

Makám

jako šroub. Konec čtvrtletí už proběhl. S mírnou prodlevou , ale přesto do čtvrtka musím mít vše hotovo.
A tak Lucka je sama doma, já v práci. Ještěže to dítě je tak pohodový. Po obědě rychlá domluva se Šárkou. To mě docela zachraňuje, můžu pokračovat o trochu dýl.
Lucku vyzvedávám navečer, zpracujeme jahody, které jsem ve městě koupila a ač se mi vůbec, ale vůbec nechce, tak jdu cvičit. Kamarádka, se kterou na cvičení chodíme, prostě rozhodla. A dobře udělala, ten pocit, že člověk překonal sám sebe...
Taťka jel z práce rovnou k babičce, tak už i tam má posekáno. Takže tenhle úkol je před dovolenou splněn.
A zítra zase dlouhá středa. To jsem na to zvědavá. Dnes dvě zprávy, které mohou, ale nemusejí, dost podstatně ovlivnit moji zaměstnanost.
Jo a jsem ostříhaná a Lucce přišel dárek za vysvědčení, ale o tom někdy příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat