úterý 27. srpna 2013

Nějak se nemohu dostat

do správných pracovních obrátek. Nicméně jsem ráno pěkně vyrazila dělat tu odpudivou úřednickou práci.
Zpestřilo mi to několik nenechavců, kteří neklepou, klidně vlezou dovnitř a mluví a mluví. A vůbec je nezajímá, že mám práci.....Přišli i tací, se kterými jsem to měla domluvené a ráda jsem je viděla.
Lucka usoudila, že už jsme dlouho nebyly na palačince a přišla za mnou. Po jídle jsme zašly do papírnictví, do obuvi a dost. Chtěla jsem si zachovat zdravý rozum. Příští týden bude taky otevřeno. To dítě (holka) nesnáší nakupování.
Po návratu domů jsme vytáhly kola...


 V plánu byla delší trasa, ale jely jsme okolo domu třídní paní učitelky, která nás na konci školního roku zvala na návštěvu...Tak jsme zazvonily. Co jsem tam obdivovala byly orchideje. Má jich víc, ale tyhle byly nejkrásnější.



 Jak řekla Lucka, bylo to docela dobrý. Takže jsme nakonec ujely jen 10km.
Cestou domů jsem zase měla prázdné zadní kolo. Taťka na to přišel. Při nehodě na dovolené to způsobil střep, který zůstal uschován v plášti a dnes si zařádil znovu. Ještěže mám šikovného muže.
A aby to nebylo líto Viki, tak jsem si ještě dala 3km pěší okruh s ní.

Žádné komentáře:

Okomentovat