čtvrtek 19. září 2013

Cestovatelský

tak by se dnes dal nazvat dnešní den.
Jednak jsme s Janou vyrazily na druhý pokus k lékaři. Dnes ordinoval. Jen tam byl nával. Ale tomu se nedivím. Ten přístup, to jednání, to byl prostě luxus. Kdyby se takhle chovali všichni zdravotníci, tak to by byla paráda.
Pak jsem šla na chvíli do práce. Potom pro Lucku do školy a domů.
Oběd mi dovezla Janička - houbovou polévku, houbové řízky a jako dezert Hraběnčiny řezy. Všechno bylo skvělé. Mám já to šikovnou dceru.
A nejen jednu. Péťa se chystala na malou dovolenou. Jedou s přítelem do Paříže. Upekla si na cestu luxusní ořechovou bábovku. Taky mňamka.
Odvezla jsem Lucku na hudebku. Mezitím taťka vezl Péťu s přítelem k zájezdovému busu. Já jsem využila čas a sesšla s jednou milou známou na kafíčko. Lucka dorazila za námi.
A večer jsem frčela cvičit. Dneska sama.
Venku to celý den vypadalo jako by byl apríl. Chvíli slunce, chvíli déšť, chvíli oboje. Asi takhle...



 A večer, když jsem přijela domů...




Fotky nic moc, ale velký foťák si půjčili mladí do Paříže. Tak doufám, že alespoň nějakou fotku uvidím.

Žádné komentáře:

Okomentovat