neděle 29. září 2013

Letadlo a divadlo aneb

můj narozeninový dárek.
To je tak. Na jaře jsem měla narozeniny. Takové půlkulaté. Můj muž se po 25 letech společného soužití odhodlal a dal mi jako dárek zážitek. Vyhlídkový let. Trasu vybral výbornou. Moc dobře ví, že mám ráda rozhledny. Tahle trasa zároveň vede i místy odkud pocházím a kde nyní žijeme. Takže super.

Rozdíl ceny mezi letem pro jednoho a pro tři se zase tak moc nelišil, takže zakoupil let pro tři.
Po oslavě mých narozenin skončila Lucka v nemocnici, pak pořád pršelo, pak zas bylo horko, byli jsme na dovolené, zase bylo ošklivo, prostě nám to pořád nějak nevycházelo.
Na tenhle víkend byla docela dobrá předpověď.
Dnes po obědě jsme se Lucka, taťka a já vydali na letiště do Vrchlabí. Po chvíli nám přistavili letadlo.


První rozhledna Žalý


 Krkonošský Kotel, v pozadí Sněžné jámy


Štěpánka


Soušská přehrada


Moje rodná vesnička, i s rodným domem


A kritické místo cesty.
Nad Frýdštejnem s námi pan pilot hoooodně rychle zakroužil, ale oběd jsme statečně ubránili :)


Exceletní výhledy


Suché skály


Kozákov, v pozadí Trosky


Náš domeček

 A městečko


A nakonec foto s panem pilotem, byl skvělý.


Let jsme si užili, mě ani nevadilo, že foukalo, neb jsem nikdy v životě neletěla, takže jsem nevěděla, že to může být i klidnější. Žaludek se mi trochu ozval při kroužení, ale dalo se to.
Zážitek to byl opravdu úžasný.
Cestou domů jsme se ještě stavili v Jilemnici v cukrárně na výtečný jablečný závin a kafíčko.
No a aby toho nebylo málo, měli jsme na dnešek večer lístky na divadlo.
Přijela k nám Fidlovačka s představením Nejlepší kamarádky.
Den jsme si tedy užili jaksepatří.
A svému muži moc děkuji za úžasný dárek narozeninám, nasadil laťku dost vysoko a mě dá hodně práce ho za rok trumfnout. A taky jsem ráda, že nemusíme řešit zholat nic, co dnes zanělo na divadle.
Mám tě ráda taťko.

5 komentářů:

  1. To je úžasný dárek! Na fotky nemám slov - prostě nádhera!!

    OdpovědětVymazat
  2. Téda Ivo,
    tomu se říká super den a ještě s takovým letem !
    Úžasné výhledy!
    Tento dárek by nejvíce ocenil můj muž, který se modelářství věnuje.
    Ale nějak se mu nechce letět samotnému a já teď nemohu,..

    OdpovědětVymazat
  3. Bylo to opravdu fajn. Jsem rád, že jsem ti mohl udělat radost a zážitek se líbil i Lucce. Taky tě mám rád a s dárkem si nedělej starosti, pro mně jsi ty ten nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  4. Ach.. a k tomu tady to vyznání.. no nemám slov!!! Krása! Vyloudili jste mi úsměv na tváři. Děkuji.

    OdpovědětVymazat