středa 11. září 2013

Nějak

mne to poslední dobou nebaví psát. Ani fotit. Asi toho už bylo dost.
A stejně mi to nedá. Aspoň v bodech. Pro mne, jednou...
Práce jakž takž. Změna (prodloužení) pracovní doby výměnou za delší polední pauzu.
Nečekala jsem to, trochu mi to vadilo, ale docela to nakonec vyšlo.
Stihla jsem vyměnit dvě abonentky za tři a posunout se tím o řadu vpřed. Jo, už jsme ve 4 řadě :). Jana včera totiž projevila zájem chodit s náma.
Péťa byla zase na orto na injekci.
Lucka měla první hudební nauku, dobrý.
Kafe s Tádou a jeho mamkou v kavárně. Nějak mne ty jejich zprávy fakt netěší.
Pozvání na grilování, které mne velmi, velmi překvapilo. Asi pojedu.

1 komentář:

  1. Chápu tě, také poslední dobou nemám "psavou". Ale zase to přejde :-).
    Držím palce, aby už k tobě chodily jen pozitivní zprávy.

    OdpovědětVymazat