sobota 14. září 2013

Trochu fofr

Ráno jsem se těšila jak si pospím. Jo, jo, to jsem se fakt jen těšila.
Viki je naučená, že mi budík zvoní v šest. V šest a pět minut mi stála u posletele a kňourala - upozorňovala, že mám vstát. Naštěstí si nechala vysvětlit, že dneska tedy opravdu ne.
V sedm hodin sms - SOS od nejstarší dcery, která je na vandru po Lužických horách.
Holky potřebovaly vědět, jak bude, ufff....
Dneska tady byl Pecen - novodobé dožínky. Každý rok je to stejné.
Ale letos jedno OS vymyslelo akci Sjezd koloběžek z Kozákova.


Jak víte, ve čtvrtek jsme jely s Luckou zkušební jízdu.
Dopoledne to vypadalo, že nepojedeme. Bylo ošklivo, poprchávalo, foukal vítr. Jenže já jsem si objednala lepší počasí. Oběd jsem děla v předstihu.Chtěla jsem jet obě jízdy, ale nějak mi zase napověděla intuice, že Péťa bude potřebovat matraci. ( Avizováno dopředu, že o víkendu se vezou věci na byt na VŠ. Měla slíbeno, že ušiju nový potah na naši molitanovou, vypranou matraci. K tomu deka, polštář, povlečení...)
Tak, tak na poslední chvíli jsem potah došila a měly jsme to s Luckou akorát abychom stihly druhou jízdu.
Na koloběžce jsme jely už z domu .
Nakládáme


 Hromadné foto na vrcholu, chybí ti, co jeli i první jízdu,nechtěli se s námi fotit.


Odjez, trasa byla dlouhá přes 9 km. Pěkně z kopce, převýšení nějakých 420 m.
Odjezd


Po dojezdu jsme si šly prohlédnot stánky.



I vše ostatní, co zde bylo k vidění


Hudba hrála


A naše paní učitelky ze ZŠ s výrobky z keramiky


 Na 15 hodin bylo naplánováno počítání účastníků sjezdu na koloběžkách.


Řadíme se



Objeli jsme náměstí, celé místo konání Pecnu.
Dostali jsme pamětní listy, na sčítání se nás sešlo 35, ale já vím, že všichni, kteří jeli z kopce dolů tam nebyli :)


 A Lucka toho asi ještě neměla dost a při čekání na odvoz jezdila a jezdila


Taťka mezi tím doma sekal křiviňákem. A tak abych si jen neužívala, tak jsem se po návratu domů vzala hrábě a šla to po něm uklízet. no ještě na tom pár chvil strávím....
A k večeři jsme si udělali masíčko na dárku, který dostal taťka od Péti k narozeninám. " horký " kámen na opekání masa pro domácí použití. Mňam.


Šikovné holky máme...

Žádné komentáře:

Okomentovat