úterý 24. září 2013

Změna

je život. A co jsem změnila? No, nic moc, jen jsem trochu zkrátila vlasy ( asi tak 10- 15 cm).
Příště prý ještě víc, říkala paní kadeřnice. Tak uvidíme.
Takže:
Dopoledne do práce.
Po obědě ostříhat.
Péťa se šťastně vrátila z Paříže. Spokojená, výlet se vydařil.
Znovu do práce.
Trochu nějaké parády, nějak na mě všechno visí.
Na masáž. Nutně jsem ji potřebovala. Z přemíry cvičení se začala ozývat záda.
Na nákup, tentokrát něco do žaludku.
Pro Lucku se Šárkou na keramiku a domů.
Montežehlo, kdy tohle skončí ?
Nabarvit nové vlasy, ta šedivá už fakt byla hodně vidět.

6 komentářů:

  1. Nemáš fotku? Taky bych potřebovala ke kadeřnici, ale nějak to nejde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fotka zatím není, třeba časem :) A šla jsem se stříhat , no už to bylo děsný, před měsícem bylo pozdě.

      Vymazat
  2. Paříž...to bych si ráda zopakovala. Vlasy mám také přistřižené a docela dost tedy :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paříž bych někdy ráda zažila, ale silně pochybuju... Ale mladým to přeju.

      Vymazat
  3. Gratuluju k visícímu oblečení! Máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat