čtvrtek 10. října 2013

Kolo pro Afriku

Tak o téhle akci jsem se dozvěděla ani nevím kde. Nicméně v našem sklepě se jedno dětské, v slušném stavu nacházelo. Nikdo ho nechtěl, ani zadarmo. Tak doufám, že poslouží dobré věci.
Dopoledne jsem šla do práce doladit nějaké drobnosti.
Bratr s rodinou byly dnes v našem městě u zubaře, tak se všichni stavili.
Odpoledne chvíle se žehlícím prknem a také s polínky ve sklepě. Navečer chvíle s trampolínkou.
Největší zpráva dne -  jsem podruhé prateta. Dnes se narodila Emmička. Synovcova druhá holčička.
A zítra mne čeká Praha, Hočo Počo služebně na celý den. Jak mě se nechce.

2 komentáře:

  1. jééé já tuto akci znám :)

    i u nás na Hané je sběrné místo pro kola

    OdpovědětVymazat
  2. Já taky, zrovna včera jsem si všimla, že tu máme také sběrné místo, bohužel, kolo zatím volné žádné.

    OdpovědětVymazat