neděle 6. října 2013

Pardubice

Dopoledne jsem stihla tak akorát udělat oběd a něco málo dalších drobností.
Po dlouhé době jsme se sešli u stolu v pěti lidech. Naše rodina, my dva a naše tři dcery.
Moc jsem si to užívala.
Odpoledne  jsme vyrazili směr Pardubice. Taková malá stěhovací akce. Okouknout, kdeže to Péťa bydlí.
Mají to tam hezké holky. Lepší než na koleji. Snad tam nějaký pátek pobudou a škola jim půjde.
Při zpáteční cestě úžasný západ slunce, vlastně skoro celou cestu. Jen ten čas.. Vím, pořád to tu opakuju. Ale fakt se mi ho nějak nedostává. jak dlouho už jsem nefotila, jak dlou už jsem se nebyla jen tak projít...
Snad bude líp.
A během odpoledne přišla zpráva, že kamarádce, co chová stejné plemeno se narodilo 17, ano 17 štěňátek.
To bude mazec až začnou běhat.

4 komentáře:

  1. Ivo,
    to si děláš legraci ?
    Ty jedeš do Pardubic a ani nedáš vědět ? :-o
    Příště se určitě ozvi a sejdem se, email máš !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já věděla, že zareaguješ. To byla taková akce, no rychlá, rodinná. Nebyl moc prostor na cokoli jiného. Ale líbilo se nám to a plánujeme se vrátit, takže se těš :)

      Vymazat
  2. No jen abys to zvládla do porodu / 28.11./ ;-)
    Ale snad to půjde i po :-)
    Těším se už teď !

    OdpovědětVymazat