pondělí 14. října 2013

Pro velký úspěch

včerejší podzimní procházky jsme si dneska daly s Luckou a Viki repete.
Hned jak skončila škola jsme se sebraly a vyrazily na "kochací" podzimní barevný výlet.
Nějak jsem nemohla skousnout, že bych měla uklízet, prát, nebo se zabývat podobnými nesmysly.
Taky představa, že Lucka sedí celé odpoledne doma....
Nejdřív jsme koukaly na Trosky, ale byl opar a proti slunci...


Na druhé straně Kozákov, osvětlený, ale taky v oparu



 Krásná, že jo


 Valdštejn, taky proti slunci, taky v oparu


Chuť, tu podzimní jsme si spravily u rybníka



O kus dál jsem zastavila , když jsem na louce, zcela volně uviděla prasata. Myslela jsem si, že to jsou ta Vietnamská. Následně jsem se dozvěděla, že jsou křížená s divočákem, proto ta totálně zrytá zem.


A když se matka pluku s výstražným pohledem začala přibližovat, tak jsem zavelela na ústup.


A zase Kozákov


Nakonec naší výpravy jsme se stavily na našem oblíbenem místě


 Moje dvě malé horolezkyně


A pro změnu zase Trosky


 A aby se to nepletlo, tak ještě jeden Kozákov


Višňové sady, vršky stromů asi na jaře umrzly.


Pro srovnání jedno foto z jara, když všechno kvete...


 A ještě trochu podzimu, nějak jsme pořád neměly dost.



Myslím, že jsme si to skvěle užily.
Prádlo se vypralo samo, úkol jsme probraly v autě a doma ho jen hodily na papír.
Večer jsem stihla i cvičení.

2 komentáře: