pátek 25. října 2013

Změna

Možná to znáte. Máte pocit, že všechno funguje tak, jak má a přesto někde hlodá červíček pochybností nebo možná nadějí, že by to mohlo být jinak. Píšete si pro a proti. Pořád je  to 50/50. Pak najednou slyšíte říkat sami sebe věci o kterých jste si mysleli, že je nikdy, ale opravdu nikdy nevyslovíte. A vlastně ani nevíte jestli děláte dobře.
Nicméně si myslím, že mne ještě čekají perné chvilky. Ale je to moje rozhodnutí. Jedna milá osoba mi napsala - nestresuj se, těš se. Tak jo, tak já to zkusím.Snad to dobře dopadne.
Dnešek jsem strávila takměř celý v práci. Stihla jsem jen s mužem kafe a dojít odvolit.
Lucka šla ze školy k Šárce.
Zítra bude asi těžký den.

2 komentáře:

  1. Ahoj Ivo, vždycky když jsem přemýšlela, jak se rozhodnout a nějak to pak vyřešila, časem se ukázalo, že to bylo dobré rozhodnutí se spoustou pozitiv. Ať je tomu tak i u tebe. Hezký víkend Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Zuzko, díky za podporu :)

    OdpovědětVymazat