pátek 1. listopadu 2013

Pohoda

Jak jsem měla v posledních dnech trochu starosti s výpovědí, tak dneska jsem byla úplně v pohodě.
Navíc s odstupem po včerejším jednání nejednání jsem ráda, že jsem to udělala.
Sice nevím, jestli nebudu časem litovat, ale dneska jsem spokojená.
Reakce spolupracovníků jsou vesměs pozitivní.
Dohoda zní, že dopracuji ony dva měsíce výpovědní lhůty. Takže žádné volno, žádný oddych.
Ale to je moje volba. Chci odejít v klidu, slušně.
Dneska přijela mladá kolegyňka, sloužily jsme spolu jen párkrát. Byla strašně fajn, dokonce jsme spolu zašly na oběd, naposledy. A to mohla jet klidně hned domů.
Janička dnes nastoupila do nové práce. Zpočátku byla trochu rozpačitá, ale po prvním dnu to nevypadá tak špatně. Doufám, že se jí to zalíbí a bude spokojená. Moc bych jí to přála. 
Lucka měla ve škole sportovní den OVOV. Potom šla k Šárce.
My jsme využili s mužem příležitosti a zašli aspoň na kafíčko.
Navečer jsme si Lucku vyzvedli a jeli rozsvítit na hřbitov.
Docela by mne zajímalo, co by na tu moji změnu řekli naši.

5 komentářů:

  1. Uvidíš, že časem zjistíš, že tvé rozhodnutí bylo správné. Hlavně žádnou lítost - život jde dál:-) A určitě se posuneš směrem nahoru - vždycky to tak je. Jednoduše dozrál čas:-) Myslím si, že rodiče jsi měla rozumné a tvoji volbu by určitě schválily. Koukám, že nejsem sama, kdo přemýšlí, co by na současný svět říkali lidé, kteří už nejsou mezi námi. Ale to říkal už můj děda a babička - když po polích jezdil kombajn.......svět jde kupředu a my musíme s ním. Tak to poslední dva měsíce zvládni:-) a přeji hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, gratuluji k rozhodnutí a ať už bude jakkékoliv mít následky, nikdy se nesmíš koukat zpět, nikdy nebudeš vědět, co by bylo kdyby. Hrozně moc držím palečky, ať tvé další kroky v životě jsou jen a jen ty nejlepší. Tví rodiče, pokud nad tím přemýšlíš, co by na to řekli, nejspíš Ti byli blízcí a proto by Tě podpořili, chtěli by pro Tebe to nej! Drž se a ty poslední 2 měsíce si v práci užij a vychutnej, víš, že budou končit!

    OdpovědětVymazat