pondělí 4. listopadu 2013

V poslední době

se mi ani nechce psát. Asi jsem po třech letech denodenního blogování vyčerpaná. Nicméně jsem si dala cíl a ten hodlám dodržet.
Dopolední práce v pohodě. Lucku jsem vyzvedla ze školy a začala dokončovat včera započaté úklidové práce. Podařilo se mi vyšamponovat koberec v jedné místnosti. Teď musím počkat až uschne :).
Během odpoledne přišla sms, že od sedmi se cvičení ruší, ale je volno od šesti. Tak hurá na to!
Jana si zvyká v nové práci. Teda úplně jednoduché to nemá.

8 komentářů:

  1. Každý začátek je těžký, Jana to určitě zvládne. Pokud už jsi unavená, můžeš klidně psát shrnutí týdne:-) . Musím se přiznat, že příspěvek přečtu - abych věděla, co nového - ale komentáře moc nepíšu. Pokud by tě to mělo motivovat, polepším se:-) ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko díky, ale dělám to u spousty blogů taky tak. Přečtu, nepíšu.

      Vymazat
  2. Milá Ivanko, prosím piš dál.
    Tvůj blog jsem objevila někdy v létě a jen tak letmo ho vždycky proletěla. A tento dušičkový víkend mi nebylo zrovna dobře na duši a tak jsem jen četla a četla až do úplného archívu. Dalo mi to téměř 3 dny nicnedělání, ale zato už teď vím, že všude je něco, že všude ty rodinné vztahy nejsou stoprocentní.
    Ani nevíš kolik toho máme společného. Včetně jména.
    Jen s těma žabičkama tápu....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omarko , to je hezké, díky, Když tak písni do e- mailu iva.dan@seznam.cz

      Vymazat
  3. Ivo, já tě neskutečně obdivuju, jak jsi důsledná! Já stále ještě honím resty, abych vše dopsala. Ale stojí to za to! A když pak ještě několik dní dělám fotoknihu, nadávám u toho jak špaček. Pak ale vidím, jak si to holky neustále pročítají a prohlížejí, případně si večer čteme jen ty jejich perličky - to je lepší než jakákoliv zábava v televizi! Člověk spoustu věcí zapomene a pak si říká, ono se vlastně nic nedělo a přitom to není pravda. Děje se toho hrozně moc a tím, že se donutíš nad tím zamyslet, děláš pro sebe strašně moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru a já zase obdivuju tebe. Fotoknihy? taky bych potřebovala, ale na to nemám trpělivost. Asi bych s tím měla něco dělat :)

      Vymazat
  4. Ivi, myslím, že tímto si projdeme všechny, ale ty jsi dobrá, že i přesto píšeš! Já si říkám, že to je minutka denně,...a stejně období občas chybí. Ale pak pročítat, ...to je paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi díky, víš kolikrát se mi nechce? Kolikrát tu koukám a nevím, co napsat. A pak siříkám, je to jedno, je to moje, pro mě...Něco písnu, něco nejde...Snažím se.

      Vymazat