čtvrtek 7. listopadu 2013

Volno

jsem si dneska udělala, protože v práci mám vše OK. Tak co tam, že jo.
Volno měl muž, neb byl objednán k lékaři a jen by jezdil sem tam. Tak si zůstal doma.
A volno jsem naordinovala Lucce. Od pondělí to není ona, tu ji bolí hlava, tu břicho, tu v krku. Buď na ni něco fakt leze, nebo prostě prožívá tu moji změnu po svém. A jelikož přes den nevypadala vůbec nemocně, matka  sadistka zavelela a odpoledne se šlo na flétnu a klavír.
Já mezitím stihla vyčistit druhý koberec, vykoupat Viki za pomoci muže, neb nám slečna chlupatá už pěkně smrďánkovala.
A večer jedno výživné cvičeníčko.
Péťa se nám vrátila ze školy a přivezla si spoustu hezkých věcí.
Ta holka má vkus a umí nakupovat. Po mě to teda nemá :).

Odpoledne jeden zábavný telefon.
ON: Co myslíš mám už zapnout kamna ( myšleno akumulačky).
JÁ: Zapla bych je, ať se to v domě aspoň trochu ohřívá a tolik to tam nevlhne. Navíc po neděli už hlásí v noci pod nulou.
ON: Hmm. Tak já je ještě nezapnu. Až třeba po neděli.
Fakt nechápu, proč ten telefonát.

Žádné komentáře:

Okomentovat