úterý 31. prosince 2013

Jaký byl rok 2013

Vloni touhle dobou jsem psala, že nemám ráda bilancování, hodnocení a nějaká předsevzetí.
To platí, ale letos mi to nedá a trochu se nad tím rokem zamyslet musím.
Začnu u zvířátek.
Viki. Po minulém roce, kdy přišla o drápy a zdravotně to občas vypadalo všelijak ( dost jsme si s ní užili a opakovat bych to nechtěla), prožila klidný rok. Dospěla, je z ní dáma. Už víme, co od ní čekat, i když občas taky dokáže překvapit.
Mína, tak o tu jsme v závěru roku přišli. Doplatila na svoji loveckou vášeň, kdy běhala přes silnici na louku lovit myši.
A teď my.
Lucka, náš benjamínek. Zlatíčko bezproblémový a šikovný. V dubnu skončila v nemocnici se slepákem, ale zvládla to skvěle. Jen paní učitelku by si zasloužila lepší.
Péťa. Ze středoškolačky, po velmi úspěšné maturitě vysokoškolačkou. Hodně překvapila, když celé prázdniny pracovala v třísměnném provozu. Pak si splnila malý sen - Paříž. Přála bych jí jen to nejlepší, aby byla šťastná. Ale ona je šikulka a určitě bude.
Jana. Naše cestovatelka. S novým přítelem se vypravili do Peru. Bez cestovky, jen tak, na dva měsíce. Klobouk dolů. Už má zase práci. I jí bych přála, aby byla šťastná.
Holky moje, každá tak jiná, ale všechny je mám ráda a když smutní, jsem taky smutná, když se radují, mám taky radost.
Ale to asi všechny mámy.
Můj muž. Tak tady nevím, co napsat. On je prostě v pohodě. Letos žádná zasádní změna. Mám ho přečtenýho, vím, co můžu čekat a hlavně vím, že se na něj můžu spolehnout.
A nakonec já. Když o tom tak přemýšlím , tak na mne, co nemám ráda změny a těžko je snáším, toho bylo dost.
V lednu jsem se podívala do zrcadla a na váhu a řekla si, že tudy cesta nevede. Díky kursu STOB a díky tomu, že jsem se odhodlala a začala chodit cvičit ke dvěma báječným holkám na Jumping mám po roce dole přesně 12kg. Co měsíc, to kilo. Jsem maximálně spokojená. V lednu jsem nedoufala ani v polovinu.
Tím, jak šla kila dolů, sebevědomí a fyzička nahoru jsem si začala uvědomovat, že jen tahle změna mi nestačí. V práci jsem byla 8 let a místo posunu někam dál ( nebo aspoň ocenění, že dobrý), jsem vlastně byla srážena k zemi. A tak jsem v říjnu k údivu všech a především sebe sama podala výpověď. Čeká mne boj, velký boj v nové práci. Nebude to jednoduché, ale já se rozhodla, tak musím bojovat. Snad se mi to povede.
Taky jsem letos měla jednu velmi dobrou kamarádku, abych ji vzápětí pro mne z neznámého důvodu v závěru roku ztratila. Nevím, co se stalo, nevím proč. Ale nedá se nic dělat, život jde dál.
Na druhou stranu jsem díky cvičení získala spoustu dobrých dušiček.
Myslím, že rok 2013 byl vcelku dobrým rokem.
Tak uvidíme, co nám přinese ten následující.



13 komentářů:

  1. Ivi, přestože jste měli problémy, tvé bilancování zní pozitivně. Moc gratuluji ke ztraceným kilů a přeji, aby šla ještě dál, dle tvých představ a hlavně Tobě a celé Tvé rodince jen a jen příjemný, klidný a šťastný nový rok plný zdraví a radosti! Silvie

    PS: hihi, snad to v příštím roce vyjde a už konečně do těch vašich končin dorazím :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi, ale já když tak přemýšlím, to nejsou nějaké problémy, to je běh života a patří to k němu. Já mám z roku 2013 dost dobrý pocit.

      Vymazat
    2. Ivi, mám z Tebe radost! :-)

      Vymazat
  2. Milá Ivo, moc ti děkuji za dnešní bilancování. Při čtení odstavečku o holkách jsem neviděla přes slzy. Sedím si v kuchyni u kafe a moje malá princeznička se balí, odjíždí nám na delší čas za velkou louži. Tak snad to všichni zvládneme.

    Do nového roku ti přeji jen to nejlepší. ...a hodně pozitivních věcí kolem sebe.

    P.S. a až toho bude víc, tak ti napíšu mail. Nezapomněla jsem.

    Omarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omarko určitě to zvládnete. Na psaní se těším a i tobě přeju jen to nejlepší.

      Vymazat
  3. Ivo, i váš rok byl pěkně nabitý událostmi. Moc ti gratuluju - nejvíc k holkám. Myslím, že spokojené a vyrovnané děti je ten největší úspěch pro každou mámu. Potom ke ztraceným kilů, to je prostě nádhera! A gratuluji i k závažnému rozhodnutí změnit práci. I když začátek bude určitě těžký, určitě to skvěle zvládneš. Tak ať se v novém roce daří!
    A když tak čtu Silvii - že bychom udělali sraz v Českém ráji :-) ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali díky a se srazem v Českém ráji klidně souhlasím. Jen to zorganizovat.

      Vymazat
  4. Ivo,
    když jsem to tady celý rok četla, vypadalo to, že žijete ,, obyčejné dny " , ale opak byl pravdou!
    Ty sama jsi za ten rok ušla obrovský kus cesty - veliký váhový úbytek a změna pracovního místa je toho důkazem :-)
    Vím, že každý den není úplně dokonalý, ale doma máš hodného muže , 3 šikovné dcery a jako bonus Viki :-)
    Co víc Ti do Nového roku přát, než jen zdraví a štěstí pro celou rodinu !
    Ilona s rodinou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, ale život se skládá z těch obyčejných dnů. A čím víc jich je, tím je to hezčí. A pokud v něm jsou ty bonusy, tak opravdu není co víc si přát. Snad jen to zdraví. Takže ho přeju i vám a pohlaď za mne Šimonka :)

      Vymazat
  5. To je moc krásná bilance! Jen bych ještě nebrala novou práci jako boj, ale jako moc pěknou výzvu :-) Jsi úžasná a smekám před tím, cos všechno za letošek dokázala, včetně toho, jak pravidelně zaznamenáváš dny všední i sváteční a jako bonus vkládáš nádherné fotky, na které se vždycky moc těším. Držím ti moc palce i nadále!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře Baru, jako vždy dám na tebe, beru to jako výzvu...Jen ty záznamy se trochu ztratí.

      Vymazat
  6. Krásně si to shrnula. Máš bezva rodinu! Ráda čtu tvůj blog a prohlížím fotky. Přeju, aby se Ti v práci líbilo a dařilo! Hodně zdraví celé rodině!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Almerko děkuju, taky k tobě chodím denně a ráda jsem tě poznala, vlastně díky staré práci :)
      I tobě a celé rodince to nej i vy jste bezva jak pospolu sportuje, to obdivuju.

      Vymazat