pátek 20. prosince 2013

Naposledy

Báro varuju předem, dnes moc optimismu nečekej.

Naposledy, ano opravdu, po osmi a půl letech, troufám si říct, poctivé práce jsem tam dnes byla naposled.
Mladý kolega, se kterým se moc neznáme, ale bylo to naprosto v pohodě. I dáreček jsem od něj dostala. Klientů tak akorát.
Odpoledne jsem dodělala "úředničinu", uklidila, vytřela a zamkla.....A konec, definitivní.
Ani nevím, jestli jsem ráda, nebo je mi smutno, tak nějak oboje.
Ještě jsem se šla rozloučit na nejbližší pracoviště, se kterým jsem docela dobře spolupracovala.
Byli trochu v šoku, nějak mi to nechtěli věřit. No nic.
Otočíme list a začneme psát novou kapitolu.
Donesla jsem na opravu Lucčinu náušnici, která se jí rozbila. A jak jsem tak byla mimo, koupila jsem jí nové, stříbrné. Doma jsem to nevydržela a dala jí je pod stromeček už dnes. Už je má na uších.
Něco málo jsem vyřídila a jela domů, aby taťka mohl na vánoční večírek.
Lucka měla ve škole besídku a potom kino. Domů šla sama, zabalila si dárečky...Šikulka.
A nějak se mi dneska už nic nechce...

9 komentářů:

  1. Moc ti přeju, aby ta nová kapitola byla co nejlepší!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ali, bude to boj, ale doufám, že to půjde. Nikdy bych si nepomyslela, že ve svém věku udělám takovéhle radikální rozhodnutí sama od sebe.

      Vymazat
  2. Když něco končí, další zase začíná. Přeji Ti aby začátek byl v pohodě a nová změna byla pozitivní. Určitě to tak bude. ahoj Zuzana a hezký poslední předvánoční víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko díky, je to od tebe hezké. Začátek bude dost krušný, změna veliká, ale snad to pozitivní nakonec bude.

      Vymazat
  3. Ivo, přeji ať se Vám v nové práci líbí, ať máte dobrý kolektiv a zaměstnání, které Vás bude bavit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zaměstnání je z kategorie, to bych chtěla dělat, kolektivu budu moct dělat matku, tak uvidím, jak mne přijmou. Rozhodně se jako matka nechci chovat.

      Vymazat
  4. Ivi, gratuluji ke změně, věřím, že to bude jen fajn a že ráda se časem do staré práce podíváš, to zlé bude hluboko v paměti a na povrchu zůstane jen to pěkné, tak to má být. Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi já se do staré práce klidně podívám kdykoli, ono toho zlého tam bylo minimálně, tak možná proto trochu truchlím. Odešla jsem o vlastní vůli, nebyla vyhozena, neudělala žádnej průšvih. Odcházím s hlavou vztyčenou a s pocitem dobře odvedené práce. Je to trochu složitější než to vypadá :)

      Vymazat
  5. držím Vám palce. Taky jsem podobně před lety nesl z vlstní vůle pohodovému šéfovi v dobré práci výpověď.....prostě jsem věděl, že chci zkusit něco jiného.....a nelituju. Kdybych zůstal, mělo by to výhody, odešel jsem a taky jsem spoojen.

    OdpovědětVymazat