čtvrtek 5. prosince 2013

První dojmy

Začnu Luckou. Vstávala sama, do školy šla sama, ze školy šla sama. Všechno zvládla, je to veliká šikulka.
Já jsem na tom o trochu hůř. Hrozně nových informací. Pocit, že je nemůžu nikdy všechny pobrat.
Připadala jsem si jako slon v porcelánu. Uvidíme. Nevzdávám to.
Další potěšující zpráva byla, že Janě nakonec smlouvu prodloužili.
A večer jsem šla konečně po dlouhé době cvičit.
A vadí mi ten vítr brr.

5 komentářů:

  1. Vítr vadí i nám. A na cvičení jsem se nevypravila už několik let, jsi dobrá.

    OdpovědětVymazat
  2. Nevzdávej, ty to zvládneš. Ty jsi totiž fakt dobrá!!! A vítr fičí děsivě i u nás, radši si ani nepředstavuju, jak to vypadá venku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, můžu být dobrá, ale jde o to, jestli to zvládnu zpracovat, tu záplavu informací.Potřebují funkčního člena týmu, ne někoho, kdo nic neví. A v tuhle chvíli mám velmi intenzivní pocit, že opravdu nic nevím.

      Vymazat
  3. U nás to fičí tak, že odlítlo krmítko a dvě tabule ze skleníku.... ach jo....

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, to jsou prvotní pocity, já se vždy z nové práce vracela 1-2 týdny s děsně bolavou hlavou a hrozně unavená,....vždy je toho moc, ale zajedeš se, zapracuješ a bude to fajn! Držím palce!
    Vítr, u nás jakože sem tam něco taky, spíše je to poznat na papírech všude kolem, co vyletěly z popelnic. Jinak ťukám, sníh? Ten jak poprašek na buchtě a ještě sem tam.

    OdpovědětVymazat