neděle 5. ledna 2014

Týden první



  Říká se jak na Nový rok, tak po celý rok. 
No, tak to potěš koště. Venku hnusně, nálada nijaká, celý den jsme nevystrčili nos z domu.
Vlastně jo, taťka byl odpoledne na chvíli u babičky.
  A hned ve čtvrtek hupky šupky do nové práce. Obavy mám a velké. Ale rozhodla jsem se...
Vyřídila jsem nějaké úřednické úkony a snažila se ostatním na oddělení alespoň práci nestěžovat.
Cestou domů jsem se naposledy stavila ve staré práci, udělala rychlý nákup a hurá domů.
Taťka měl mít dovolenou, ale den strávil taky v práci. Oni je totiž přes svátky vykradli....
A večer na Jumping, nějak ten stres ze sebe dostat musím. 
  V pátek zase do práce. Po návratu domů jsem sebrala Lucku a Viki a honem, dokud je světlo a trochu počasí na prochajdu. Aby Lucinka nezapomněla k čemu má nožičky.
Leden a ovce se klidně pasou venku

Praští, nebo ne? Zapojené to bylo, ale nepraštilo.


 To bílé v dálce, to jsou Krkonoše.


Hezky jsme se prošly.



  V sobotu ráno jsem neodolala a zase frčela na Jumping, ještě před tím rychlý nákup. 
Po obědě jsme se sebrali a jeli na výlet. Besedické skály. Já prostě tahle místa miluju.
Dvě hodinky venku a hned nám bylo líp. Všem.







A je tu neděle. Dopoledne montežehlo a vaření. Lucka konečně dodělala úkoly do školy.
Péťa se rozhodla, že jede hned po obědě a bude se na bytě učit na zkoušky.
Lucka a já bereme brusle a hurá na led. A že nám to dneska šlo.

Po návratu už jen přípravy do školy a práce. To jsem teda zvědavá, jak to malé zlatíčko zítra ráno samo vstane a půjde do školy.
 

2 komentáře:

  1. Juu, Ivi, tak takhle je to fajn, je to souhrn, nepíšeš denně, ale za týden vše. Takže jupíííí, o fotky jsme nepřišli a jsou zase parááádní. To je fajn, ty vaše procházky. A držím moc palečky v nové práci. Lucinka to zvládne! Je šikula! Silvie

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou úžasné! Nedovedeš si představit, jak vám ty procházky mezi skalami závidím! I já držím moc palce do nové práce a Lucce k samostatné výpravě do školy. Jste holky šikovné, zvládnete to obě!

    OdpovědětVymazat