pátek 17. ledna 2014

Týden třetí



Pondělí 13.1.
Den jako každý jiný. Do práce, z práce.
Lucka zůstávala ve škole dýl, pracovaly ve družince s fimem. Péťa odjela na zkoušky.

Úterý 14.1.
Dnešek by se dal nazvat velkým stříbrným dnem. Dneska je to totiž 25 let, co to s mým milovaným, hodným mužem táhneme oficiálně spolu. Oslava nebyla žádná ( my si na to nepotrpíme, jsme rádi, že je nám spolu dobře), kytku jsem ale dostala.


V práci jsem byla o trošku dýl, pak rychle s Viki na procházku, aby taky holka měla nějaký pohyb.
Pro holky na keramiku, telefon se strejdou, teta zase v nemocnici. Janě není dobře, Pétě se nepovedla zkouška, jsem unavená. Pozitivní rozhovor se známou JV.

Středa 15.1.
V práci fofr, hodně všeho. Zůstávám o dvě hodiny dýl, jinak to asi nešlo. Tak snad jsem byla užitečná.
Taťka dnes pro změnu jel dřív, takže mohl v klidu vyzvednout Lucku po hudebce.
Stavila se Jana na kafe, pořád jí není dobře a v práci toho má taky moc.

Čtvrtek 16.1.
Co jiného, než práce. Chystá se kontrola a spory o blbostech jsou unavující. Práci jako takovou snad časem pochopím a zvládnu, ale tohle je ubíjející.
Po práci vezu Lucku na hudebku, vidím se s Janičkou. Rychlý nákup, taťka vyzvedne Lucku a scházíme se v kavárně na palačinku. Aspoň nějaká malá oslavička.
Bohužel Pétě se nedaří, zkouška zase nevyšla. A mě to štve, protože se učí a učí, kdyby na to kašlala....
Ach, jo!!

Pátek 17.1.
Jak jinak, práce. Konečně mám razítko se jménem a nemusím to všude vypisovat.
Z práce chvátám domů a totálně odpadnu. Změna je to pro mne veliká a nejsem nejmladší, že.
Péťa má konečně první zkoušku, hurá !
A jelikož se potřebujeme s Luckou užít, spíme spolu v obýváku.

1 komentář:

  1. Ivi, držím palečky, ať se to v práci vyčistí a je vše OK. A držíme palce na všechny zkoušky.

    A gratuluji k výročí :-)

    OdpovědětVymazat