neděle 2. února 2014

Sluníčko

to je to, co mi chybí a to tak, že velmi.
Celý víkend je tady zamračeno, vlezlo, sychravo, dnes i mrholí. Brrr.
Nějak nemám na nic náladu. Lucka má rýmu.
Včera jsem upekla " zasklenou" a vyrazili jsme k babče. Dorazil nečekaně i švagr se švagrovou.
Dneska jsme doma, ani nos jsme nevystrčili. Zkusila jsem začít plánovat dovolenou a ejhle , začátek února a náš oblíbený penzion v Jižních Čechách už je obsazen. Takže nálada ještě trochu poklesla.
A nějak se mi nedaří vymyslet náhradní plán.

5 komentářů:

  1. Ty jo, já viděla tvůj nadpis a říkám si Ti se mají, svítí jim. Nám svítilo trošku včera, dnes lilo:-(
    A dovolená, já koukala na Syřenov, mají tam jednu pohádkovou chaloupku, ale nejdříve se zeptám strejdy, jestli bude o prázdninách někdy doma a budeme moci přijet.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak prijedte k nam na jih. Tady mame take moc krasne. A mela bych i tip na hezky kemp, ktery bude v lete dostaveny. Vzdycky si na tebe vzpomenu, kdyz jedu kolem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omarko, tipy sem iva.dan@seznam.cz, a jak jedu okolo?

      Vymazat
  3. U nás včera svítilo, tak jsem se dobila. Dnes zataženo, pošmourno, lezavo. Na letní dovolenou se upínám už teď. Pro jistotu ji objednáváme v říjnu :)

    OdpovědětVymazat
  4. i mně už sluníčko moc chybí.

    OdpovědětVymazat