neděle 23. března 2014

Prší, prší

Jo, jo, letí to letí.
V pátek jsem měla zase denní a to je vlastně o ničem. od šesti do šesti, večer KO.
Lucka zvládla ráno sama, PéŤa na brigádě.
Janička konečně urvala pár dnů volna a tak taťka s Luckou museli (chtěli) odpoledne nakrmit nakrmit u Jany zvířátka.
V sobotu Péťa zase odjela pracovat. Během dopoledne telefon SOS. Takže Šárka k nám. Až na malé nedorozumění, kde ji vyzvednout, vše OK. Holky si to užily.
Taťka vyjel poprvé s novým stroje, je spokojen.
Já jsem se chvíli pohybovala po zahradě, ale moc to nepřeháněla. Čekala mne totiž  moje první noční.
Kupodivu jsem ji zvládla docela dobře. Byla se mnou milá kolegyně, tak pohoda.
Až to bude na ostro, bude hůř.
Dneska dopoledne jsem trochu schrupla a probudila se do ubrečeného dne. Voda je ale potřeba.

Žádné komentáře:

Okomentovat