středa 2. dubna 2014

Apríl,

tedy úterý začalo velmi nadějně. Po ranní procházce jsem stihla doma nějaký ten úklid, prádlo....
Odpoledne jsem dojela pro Lucku, aby nemusela 2 hodiny čekat na keramiku.
Na tu jsme se vydaly i s Viki pěšky. Zase hezká prochajda, cestou jsme si daly první zmrzlinu.
Po návratu jsem stihla ještě dodělat rozpracované  a pak to přišlo.
Zničehonic se mi udělalo zle, ale opravdu zle. Dopadlo to tak, že jsem celou noc strávila na oné místnosti....Kolem druhé ráno už jsem uvažovala o přivolání lékařské pomoci.
Nějak jsem to ustála a dokonce se mi ráno podařilo přesunout se do práce....
Mám skvělé spolupracovnice! Byla jsem napojena na nějaký zázračný elixír, na dvě hodiny uložena do postele a po té odeslána k domovu.
Takhle zle mi teda nebylo už asi 100 let. Elixír zabral, není to úplně v poho, ale myslím, že přežiju :)
Nevím jestli to nazvat legrací, ale vtipné bylo, že na vedlejší posteli na tom samém elixíru ležela naše paní doktorka. Takže prostě něco řádí...
Přijela jsem domů, lehla a do odpoledne spala a spala. Tak snad jsem to zaspala a už mi bude dobře. Musí, zítra mám svoji první noční....

3 komentáře:

  1. no, tak znám i vydařenější žertíky ... ;-)-žeby nějaká superúčinná očistná jarní kúra?? ;-)

    Ať je brzy dobře!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, vtipný to fakt nebylo, a pokud to měla být očistná kůra, ta děkuji, čistit se nechci. Dneska už o jde :)

      Vymazat
  2. Uff..tak doufám, že už jsi OK a vesele slavíš svůj dnešní svátek ke kterému ti posílám přání opravdu toho nejlepšího! Gratuluji i k tomu, že si tě nechají v práci (vůbec se nedivím!), jsi totiž úžasná! (A nestyď se za to! :-))

    OdpovědětVymazat