neděle 4. května 2014

Slunečné ráno

lákalo ven. Venku bylo pěkně studeno, ale to nám s Viki nevadilo.
Po snídani jsem si rychle připravila oběd, dala snídani nocležníkovi (Péťa měla sraz z bývalé školy a jeden kamarád u nás přespal) a hurá ven.
Bylo nádherně


Krkonoše v lehkém oparu, ale už beze sněhu


Princezna Pampeliška


A náš ďolíček zase odjinud


Bylo z toho příjemných 5km

Dodělala jsem oběd a po něm jsme s Luckou vyrazily na výpravu
Kdysi, když byly starší holky malé, také jsme měli pulce ve sklenici a pozorovali až z nich budou žabky. A tak mne napadlo, že i Lucka by tohle měla znát. Seriály nevalné hodnoty v TV a hry na počítači kontakt s přírodou nenahradí.
Sebrali jsme vše potřebné a tentokrát se na kousek cesty přiblížily autem.
Takže opět v lomu.



Malé pulce jsme zdárně odlovily naběračkou. Ve vodě jsme ale objevily větší, světlejší a hlavně rychlejší. Na ty naběračka nestačila.


 Cedník už ale ano a dva jsme taky odchytily. Teda Lucka, já to štěstí neměla.


Když jsme sebraly vše potřebné ( vodu, kameny, trávu a žabinec z jezírka - to aby se pulci měli doma dobře) šly jsme zpátky. Cestou jsme viděly kvést skálu.


A tak teď doma, v kuchyni na stole máme pulcárium.



Je to mnohem lepší než televize.

Janička se z výletu na Šumavu a do Jižních Čech vrátila v pořádku a spokojená a Péťa už nám zase odjela studovat.

7 komentářů:

  1. Jeje, k čemu jsou pulci?
    Krásné počasí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Silvi pulci nejsou k ničemu. Při troše štěstí uvidíme jak se z pulce rodí žabka. Nebo taky ne.

      Vymazat
  2. Jéé, to je úúžasnééé..já bych je taky pozorovala. o co jsou dnešní děti okradeny, že? My jsme se brodili jako děti potokem, sbírali žížaly, pozorovali pulce...a dnešní mládež nejraději sedí u tv a u iPadu.

    OdpovědětVymazat
  3. Našemu tatínkovi podezřele zasvítila očička při pohledu na vaše pulcárium. Pamatuju si, jak jsem jako malá holka vezla s kamarádkou ze ŠvP na Slovensku lahev pulců, bohužel se nám ale cestou vylila :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Uá, dlouhý výlet, a ta televize na konci :-) Dnes bylo opravdu hezky, sice trochu chladno, ale hezky. Na sluníčku jsem si docela dlouho lebedil.

    OdpovědětVymazat
  5. mám moc ráda fotky od vás :)

    balzám na duši to je

    OdpovědětVymazat