pondělí 26. května 2014

Zubař, ORL a palačinky

Minulý týden jsem si dala mandle a ouha, vypadl mi kus zubu.
Všeobecně známý nedostatek zubařů způsobil, že jsme se vloni nahlásili do ordinace, která je luxusně vybavená, ale služby si tu platíte. Bohužel...., nebo bohudík.
Termín hned dnes ráno. No, po noční trochu ouvej, ale jela jsem.
Takhle to vypadá, když se vracím domů po ránu.


 Paní doktorka všechno zkontrolovala a zdá se, že ač mysl si stáří nepřipouští, na zubech je to jasně znát.
Podtrženo sečteno bude v mé puse dost práce. Onen vylomený zub bude vyžadovat více času, tak dnes opraven jiný.Po injekci jako po mrtvici, nemůžu mluvit, necítím půlku obličeje, ale zoubek je jako nový.
Vracím se domů, ale ještě ne do pelechu.
Lucka si stále stěžuje na krk, tak chci kontrolu od naší paní doktorky na ORl. Ani dlouho nečekáme.
Angína to opravdu není, spíš nějaká viroza, která způsobila cosi jako afty, či opary v krku. Fuj...
Výtěr pro jistotu ihned vezeme do laborky.
Pak už domů a vzápětí usínám.
Moje nejmladší dítě je tak dokonalé, že mne nechává spát.
A co víc, když se proberu z bezvědomí mám připravený oběd.
Skvostné palačinky. Našla si na netu, co do nich dát, namíchala a upekla. Jen zírám.
A opravdu byly výborné.


Jo a pokud znovu neusnu, tak jdu po dlouhéééé době cvičit. Snad to přežiju.
Ještě před cvičením jsme usoudili, že je potřeba vyčistit naše pulcárium. Minulý týden se nám už jedna žabička skoro přeměnila, ale nějak s do rána ztratila...No, nic vývoj pokračuje. Nožičky začínají růst i ostatním.
Tak jsme sebrali Viki a jeli. Lucka je sice "nemocná", ale zase ne tolik, aby nemohla na krátkou procházku. Jezírka v lomech pěkně zarůstají.


Vody je stejně, Lucka do ní jde ráda, Viki ani náhodou.


A pak rychle domů, abych to cvičení stihla. Byl to po tak dlouhé době boj, ale jsem ráda, že jsem šla.
A abychom se nenudili, tak mravenci se vrátili. Tentokrát mají hlavní stan v digestoři a odtud vyráží k vrcholům :). Tak jsme jim dali nějaký gel, co by je měl vyhubit, ale při našem štěstí si myslím, že jen vyrostou a bude jim mnohokrát víc.

3 komentáře:

  1. Máš skvělou kuchařinku, klobouk dolů. A zuby jsou prevít. kolik jsi platila?

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, staří lidé radí nasypat na místa, kam mravenci lozí, prášek na praní... u nás to aspoň zabralo... Moc zdravím! Hanka, pouhá nakukovačka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. To je šikula, palačinky dodnes neumím :-D

    OdpovědětVymazat