pátek 13. června 2014

Choroba nechoroba

v pondělí ráno hezky do práce. No, už mi bylo líp, ale zvládla jsem to.
Práci jo, ale po příchodu domů jsem padla jak zabitá.
A ještě k tomu to horko.
V úterý ráno jsem odvezla Lucku do školy a dokud bylo ještě snesitelné teplo, zajela jsem s druhou kytkou na hrob mých rodičů.


Opět jsem se stavila u bráchy doma, ale jen na skok, neb vzhledem k mému zdravotnímu stavu bych se stejně nezdržela. Fakt mi nebylo dobře a to počasí mne zmáhalo.
Odpoledne jsem vyzvedla Lucku a jela s ní na hudebku. Měla závěrečné zkoušky z flétny i z klavíru.
Oboje udělala, jak jinak, že jo.
A taťka zase seká....

Takhle to vypadalo, když jsem šla ve středu ráno domů po noční.


A pořád se mě choroba potvora drží. Jenže se nedá nic dělat. Běžný denní režim se musí zvládnout chcanechca. Odpoledne jsem vyzvedla zase Lucku a zase se jelo na hudebku, tentokrát dokončit nauku. Je to v suchu. Má to šikula moje.
A přijela konečně po třech týdneh domů Péťa. Hurá.

A ve čtvrtek ráno mne a další kolegyně nabrala naše šéfová a jelo se do Harrachova.
Ne lenošit, ale pracovně. Odborný seminář jsme tu měly, dokonce jsem přednášela.
Bylo to fajn, zase něco jiného, spousta zajímavých přednášek. Na chvíli jsme stihly i bazén.
Zůstávaly jsme na oba dva dny, v pátek odpoledne se jelo domů.
Výhled z našeho pokoje.


Takže tenhle týden docela fofr (jako kdyby jiné týdny to bylo jinak). A v pátek odpoledne, jen co jsem přijela domů jsem sedla do auta a jela s Janou a Luckou pro nového člena naší rodiny.

Žádné komentáře:

Okomentovat