pátek 27. června 2014

Vysvědčení

I přes mlhavé ráno dopadlo výborně.


Všude samé jedničky. Na hudebce i ve škole. K tomu dvě pochvaly.
Co víc si můžeme přát?
Aby byla spokojená, na známkách až tak nezáleží.

Moje dopoledne moc spokojené nebylo, protože jsem ho strávila v zubařském křesla,ale vypadá to, že zuby jsou zase OK.
K obědu langoše. Udělala jsem s nima radost.
Odpoledne jsme ještě zajely do města. Nejdřív na zmrzku za vysvědčení a taky něco vymyslet na víkend k jídlu a hlavně za paní doktorkou.
Lucce se udělal v loketních jamkách ekzém. Nikdy to neměla, tak jsem nechtěla, aby se to rozjelo.
Dostaly jsme mastičky, snad to bude dobrý.

2 komentáře:

  1. Mně se dělá poslední dva roky ekzém v létě a dřív jsem to taky nikdy neměla. Gratuluji ke krásnému vysvědčení a k pochvalám. Já mám sice tři "školní" děti, ale vysvědčení ani jedno..život je divnej... Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju, Lucka je šikulka. Po všech stránkách.

    OdpovědětVymazat