sobota 5. července 2014

Dovolená, den první - Jetřichovice

V sobotu dopoledne jsem dobalila, všechno poskládala do auta a po obědě jsme vyrazili.
Kytičku jsem si vyfotila při odjezdu pro případ, že by nevydržela :)


 Tip na letošní dovolenou jsem nosila v hlavě dlouho.
Jelikož jsem změnila místo a tak nějak nevěděla co bude, místa v Třeboni už nebyla.
Co teď. No co? Česko Saské Švýcarsko.
Pro nás zatím jen to České. Hledala jsem nějaké rozumné ubytování. Nevadilo by mi se snídaní.
Ale ty ceny. Trochu jsem si říkala, že penziony o hosty moc nestojí. Na druhou stranu jsem asi naivní. No nic. Měla jsem docela šťastnou ruku.
Čtyřlůžkový pokoj s vlastním soc. zařízením, kuchyň a jídelna společná. Penzion celkem asi pro 30 lidí, parkování zdarma u budovy. Mimo hlavní silnici. I s cenou jsem byla velmi spokojená.
Další plus alespoň pro Lucku, které není v autě moc dobře, byla vzdálenost. Dojezd od nás něco málo přes 100 km.
Po přestěhování všech těch nesmyslných věcí, které jsme měli s sebou jsme se šli seznámit s okolím.
Místní chalupy. Každá jiná a přitom jsou si tak podobné.




Nahoru na kopeček, tam se budeme denně vydávat.


Mají tady i kostel a u něho dost rozlehlý hřbitov. Většina hrobů je ale opuštěných a mají vesměs německá jména.




Pohled skoro od naší chalupy.


A naše týdenní bydliště. Chata bývalého ROH, pan správce asi nepostřehl, že už je jiný režim.


Ale stěžovat si nemůžu. Dům nebyl nijak naplněn, jedna z rodin byla trochu "jiná" , ale vzhledem k tomu, že jsme bydleli až nahoře a celý den byli někde pryč, byli jsme naprosto spokojeni.

1 komentář: