neděle 20. července 2014

Nedělní ráno

začalo vlastně už ve dvě v noci, kdy jsem zalehla. Malý princ je naučen, že před pátou se venčí a baští. Dodržel svůj čas. No tak jo. Po nezbytných úkonech jsme ještě zalehli.
Janička si pro něho přijela kolem poledne. Pozitivní je, že si nestýskal a že jsme to všichni zvládli.


Odpoledne na vedlejší louce balíkovali seno, tedy vlastně otavu. Mají nový stroj a to vám je fofr.


Teplo, neteplo můj muž se rozhodl, že zdolá starý cypřiš, který rychlostí blesku prosychal a byl čím dál tím ošklivější. Halvně z něho padaly strááášně pichlavé jehličky a bylo jich strašně moc.


Pěkný masakr, co říkáte.


Nějak jsem se na to nemohla koukat a z toho šoku (nebo že by únava předchozích dnů) jsem z toho odpoledne pousnula. Když jsem se probrala, tak jsem se zastyděla a šla mužovi pomoct s úklidem.
A je hotovo.


Krásná letní neděle a žádné koupaliště, žádný výlet... Ale tak to asi má být. Pocit z dobře vykonané práce taky není marný.

Žádné komentáře:

Okomentovat