čtvrtek 24. července 2014

Poslední rozloučení

Dnešek jsem měla volno. Plánovaly jsme s Luckou, co podnikneme. Jenže..
Jak už jsem psal v sobotu zemřel strejda. Rodina se rozhodla o rozloučení bez obřadu. Pouze u tety doma v úzkém kruhu rodinném. Jelikož můj táta (strejdy bratr) už nežije, musela jsem za naši rodinu já s bráchou. Zpočátku trochu rozpaky (čemuž se nelze divit), ale nakonec si myslím, že to byla důstojná akce.


Dopoledne jsem byla objednaná ke kadeřnici. Jsem na krátko a jsem strašně spokojená.
S Luckou jsme si stihly dojít na pizzu,


 vyzvednout kytku na již zmíněnou akci.

Odjely jsme taky spolu, stavily se u našich na hrobě.
Já odešla s bráchou k tetě, Lucka se švagrovou a jejíma holkama odjely zase k její rodině, kde se slavily narozeniny a to čtyřicáté.

Navečer jsem odvezla bráchu za rodinou, vyzvedla Lucku a jelo se domů.
A ač to byl vlastně smutný den, tak z něho mám dobrý pocit.
Všechno klaplo, všechno tak nějak plynulo...

2 komentáře:

  1. Nakukuju se zpožděním a titulek Poslední rozloučení a k tomu ta pec.. musím říct, že jsem byla trošku zmatená :-). Omlouvám se za černý humor...

    Jinak mám moc ráda tvoje fotky - vždycky se kochám tou krásnou přírodou. Díky za ně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Baru, tak to jsi mne pobavila. To mi vůbec nešlo a já černý humor ráda:) Tak jsem ty fotky raději prohodila :)

      Vymazat