pátek 1. srpna 2014

Asi nejhorší pracovní týden

pomalu končí a já zjišťuju, že jsem zase nic nenapsala. Ale ono to nějak nešlo.
Auto v nemocnici a problém větší ( nebo spíš úplně jiný než se původně zdál).
Takže do pracovního procesu jezdím celý týden na kole.
ÚTERÝ -  před noční. Dopoledne doma, chvíli to a chvíli zase ono, oběd a odpoledne přišla na chvilku Janička. Dneska je jí 25 let. To je hrozný jak to letí.
Jani všechno nejlepší a psát sem jak tě máme rádi a co všechno bychom ti přáli je asi zbytečné, že jo.
Dárky od Lucky: keramická miska


a něco z fima.

 
Na majitelce.

Souznění, za pamlsek cokoli...



STŘEDA - po noční. Únava se začíná projevovat a jsem úplně hotová. Hlavně vydržet.

ČTVRTEK - denní. Víc takových a končím. Práce moc a když musíte spolupracující osobu stále kontrolovat....
Přijela za mnou Lucka na kole ( jeli se projet s taťkou ). Jenže zrovna ve chvíli, kdy jsem fakt nemohla. Přijela mi ukázat, jak se dala sama ostříhat. Dost mě to mrzelo, ale bohužel, je to moje práce.
Cestou domů mi zavoněly pečené buřtíky, tak jsem ještě nějaké koupila a večer se peklo. Mňam.

PÁTEK  - zase denní, dnes lepší, ale stejně je to docela mazec. Tím myslím, že je půlka prázdnin a u nás úplně plno. Lucka s taťkou přivezli auto z nemocnice. Už je zase OK a dokonce má na dva roky technickou. Uf. Taky si stihli zajet na brusle a večer na mne čekali na kole před mojí prací. Tak jsme se ještě kousek jeli projet. Cestou domů byl hlad. V Penny nakoupeny housky a jogurtové nápoje. Snědeno v místním parku.
Jak socky, ale aspoň jsme byli spolu.

1 komentář:

  1. Posílám velkou gratulaci ke čtvrtstoletí a tobě pevné nervy a energii <3

    OdpovědětVymazat