neděle 24. srpna 2014

Kryštof

Neděle měla být dalším volným dnem. Jenže...Jenže jsem asi pako, ale když jsem šla ve čtvrtek domů, slíbila jsem kolegyni, že jí přijdu v neděli ráno pomoct. Aspoň na chvíli. Domů jsem šla v poledne. Oběd na stole, bylo to milé.
A odpoledne jsme se vypravily nedaleko nás do Šťastné země na koncert skupiny Kryštof.
Přijely jsme na místo s takřka hodinovým předstihem a areál už byl zaplněn.


 Tady Richard trochu jinak - zezadu :)


Koncert začal včas, trochu problém byl, že jsme s Luckou malé a obklopili nás "čahouni" a my nic neviděly, ale skoro ani neslyšely. Tak jsem trochu použila lokty a vybojovala místo, kde jsme trochu viděly a krásně slyšely.


Koncert byl pěkný, Richard vtipný a milý, ale bylo na něm vidět, že už toho má za celé prázdniny docela dost.


Po koncertu jsme si prošly celý areál, včetně průlezek, konopného bludiště, středověké vesničky, geoparku a lanového centra (to už bylo zavřené).

 

Po návratu do centra areálu, skoro dvě hodiny po koncertu už bylo vše uklizeno, ale fronta na podpisy a fotky s Richardem byla stále.



A on se stále trpělivě podepisoval a fotil. My tedy nemáme ani fotku, ani podpis.
Ale bylo to fajn.

1 komentář: